מאז שנגיף הקורונה פרץ אל חיינו, תקריות מבישות בזום זרמו ברחבי הרשת. ואחרי שהתרגלנו לשיטת העבודה מרחוק, כנראה שהמצב הזה רק ילך ויחמיר.

קארן פירסטון, יו"ר ומנכ"לית חברת הייעוץ הפיננסית Aureus Asset Management מבוסטון, מסצ'וסטס, התראיינה בתכנית הכלכלית בהנחייתו של רוס סורקין בערוץ CNBC. השניים דנו במצב השווקים כיום, וזאת לפני שפירסטון חוותה בשידור חי את מה שרבים מאתנו כבר נתקלנו בו - תקרית מביכה במהלך ראיון בזום.

במהלך הדיון בניהם, נשמעו ברקע כלבים נובחים בזמן שסורקין שאל את המנכ"לית שאלה. הוא אמר: "אני שומע שיש לך כלבים שמצטרפים אלינו כאורחים, אני מעריך את זה מאוד". פירסטון התנצלה בטענה כי אלו הפרעות שלמדנו לחיות עמן בשגרת היום יום, בעקבות כך שעברנו לעבוד מהבית מאז פרוץ המגפה.

עד מתי אנשים בתחתונים על מסך הטלוויזיה? (צילום: צילום מתוך טוויטר)
עד מתי אנשים בתחתונים על מסך הטלוויזיה? (צילום: צילום מתוך טוויטר)

"אל תצטערי, אנחנו אוהבים כלבים, זה בסדר", אמר המראיין. בעודו שואל שאלה נוספת, גבר בתחתונים נראה עובר כשהוא ממהר מאחורי גבה של פירסטון המובכת, שנראה כי איבדה את הריכוז לרגע אך המשיכה מיד את הריאיון. הקטע המשעשע הפך לוויראלי ברחבי הרשתות החברתיות וצבר אלפי תגובות של גולשים. "גם בשנת 2100 אנשים לא ילמדו שלא עוברים בפריים של מצלמת הזום", כתב גולש אחד. שני הגיב: "צריך להוציא את הזום מהחוק". שלישי התלוצץ: "גברים בתחתונים על המסך והעולם שותק".

בחודש שעבר, סרטון של חשפן רוקד קטע שימוע משפטי מקוון בעניינו של נשיא פרו, פדרו קסטילו.