אישה אלמונית בשנות ה-20 לחייה, איתרה תגלית מחרידה בתא המטען של המכונית אותה שכרה. היא לא דמיינה לעצמה שנסיעה בת כמה דקות תהפוך לסרט אימה.

הצעירה אספה את המכונית מאחת מהחניות של GoCar, חברה להשכרת רכבים לפי שעה ברחבי אירלנד. היא יצאה לנסיעה קצרה לכפר מולינוואט שבאירלנד שנמצא במרחק חמישה קילומטרים בלבד ממנה. בזמן שנהגה ברכב, הריחה הצעירה ריח מצחין ולא העלתה בדעתה מהיכן הוא מגיע. היא חשבה כי אולי מדובר בריח של גז וחששה שיש קשר בינו לבין מנוע הרכב.

מה שהיא מצאה בתא המטען של המכונית השכורה מצמרר (צילום: אינג'אימג')
מה שהיא מצאה בתא המטען של המכונית השכורה מצמרר (צילום: אינג'אימג')

היא החליטה לעצור בצד, פתחה את כל החלונות והמתינה מספר דקות לפני שהמשיכה בנסיעה. היא יצאה שוב לדרך אך הריח לא נעלם. היא המשיכה בדרכה אל היעד וכשהגיעה למקום, היא הזדעזעה לאחר שמצאה גופת אדם בתא המטען של המכונית. הצעירה המבועתת נעמדה במקום ללא יכולת להוציא מילה מפיה, לאחר שלא האמינה למה שגילתה זה הרגע. היא הזעיקה את המשטרה המקומית וצוות של זיהוי פלילי הגיע למקום. הם יצרו קשר עם חברת ההשכרה בניסיון לברר האם יש להם מידע על כל בני האדם ששכרו את הרכב, ומדוע אין שירותי ניקיון בין השכרה לבאה אחריה.

מה שהתברר בסופו של דבר, הוא שהגופה שנמצאה בתא המטען הייתה של גבר בשנות ה-40 לחייו, והוא זה ששכר את המכונית לפני הצעירה. עדיין לא ידוע כיצד הוא הגיע לתא המטען וטרם התקבלה הודעה בגין היעדרו של האיש. "GoCar תסייע למשטרה בחקירת התקרית הטראגית שהתרחשה בתחילת השבוע. אנו מביעים את תנחומינו ליקיריו של המנוח", נמסר מחברת ההשכרה.