שיערה, חרק זעיר או פיסת ניילון, כל אלה ועוד נמצאו אי פעם במנות במסעדות, באולמות אירועים ואולי גם בארוחות בטיסות. אבל מה שהדייל הזה מצא - עבר כל גבול.

"תסתכלו לפני שאתם יושבים": בעל חיים נכנס דרך האסלה ועורר בהלה

דייל של חברת התעופה הבינלאומית SunExpress, תיעד את ממצא האימה שאותר בארוחה שקיבל במטוס. הטיסה עשתה דרכה מאנקרה, בירת טורקיה, לדיסלדורף שבגרמניה ביום חמישי האחרון, כאשר הצוות לקח הפסקה כדי לאכול את ארוחת הצהריים שלו. בחמגשית התגלה, בין מה שנראה כמו לזניה לבין ירקות הסלט, ראש של נחש זעיר שבהה ישירות בדייל. העובד המזועזע מצא את עצמו כמעט מקיא בחזרה את כל האוכל שכבר הספיק לאכול לאחר שנחשף לראש הכרות. אנשי הצוות מיהרו לצלם את הממצא החריג, והזכירו כי כבר התלוננו בעבר על שמצאו חיפושיות וחלזונות במזון שהוגש בטיסה.

כלי החדשות הטורקי המקומי Bolge Gundem, טען שהתלונה הובילה להאשמות נוספות של עובדים לגבי ארוחות שקיבלו בחברת התעופה. SunExpress שבסיסה באנטליה, טורקיה, וטסה ברחבי אירופה והים התיכון, טענה כי מצב האוכל היה "בלתי מקובל". בהודעתה נכתב: "השירותים שאנו מספקים לעובדים שלנו ולנוסעים הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו עובדים על שירות באיכות הגבוהה ביותר כדי שלכולם תהיה חוויית טיסה נוחה ובטוחה. עד לסיום החקירה, אני נמנע את אספקת המוצר הרלוונטי, וננקוט בצעדים באופן מידי".

ראש של נחש נמצא בחמגשית האוכל בטיסה (צילום: מתוך יוטיוב)
ראש של נחש נמצא בחמגשית האוכל בטיסה (צילום: מתוך יוטיוב)

Sancak Inflight Services, המספקת את שירותי הקייטרינג לחברת התעופה, טענה כי המנות מבושלות ב-280 מעלות ושהאירוע ככל הנראה, לא התרחש במטבח שלהם. לטענת מנהלי החברה, ראש הנחש התווסף לתוך המנה בשלב מאוחר יותר וכי אין אפשרות שהמקרה קרה במעמד בישול האוכל. 

חברת התעופה SunExpress נמצאת בבעלות משותפת של טורקיש איירליינס ולופטהנזה. היא הוקמה בשנת 1989, מחזיקה בכ-5,000 עובדים וטסה ליותר מ-90 יעדים ברחבי אירופה, הים התיכון וצפון אפריקה.