גור חתולים מוטנטי גרם לבהלה לאחר שתמונותיו פורסמו ברשת. מאמינים רבים טענו כי מדובר ביצור שמביא עמו מזל רע, אך מנגד, וטרינר שנכח בהמלטה הסביר כי מדובר בתוצאה של תת תזונה וגיל מבוגר של האם.

תיעוד מלחיץ: גבר הותקף על ידי אורנגאוטן ענק - כך זה הסתיים
"סגרו אחריכם את הדלת": אורח לא צפוי נכנס לחדר המלון במצפה רמון
תיעוד מטריד: בעל חיים נולד עם שתי פנים וזעזע את הרשת

יצור מוזר שנראה כמו חייזר, או כמו הכלאה של חתול וקוף, הומלט יחד עם אחיו הגורים כשהמראה שלהם תקין לחלוטין אך שלו חריג מהרגיל. הגור היה שייך למייקל סברינו, סטודנט לחקלאות מהפיליפינים. תושבים בעלי אמונות טפלות, טענו כי מדובר ב"רוח רעה" שנכנסה בגופתו של החתלתול לפני שיצא לאוויר העולם.

*** תמונות קשות לצפייה **

חתול מוטנטי, מביא מזל רע? (צילום: מתוך פייסבוק)
חתול מוטנטי, מביא מזל רע? (צילום: מתוך פייסבוק)

היצור המסכן נולד עם שתי עיניים שנראה כי התחברו והפכו לאחת, גוף כמעט עירום משיער והוא שרד רק כחצי שעה לאחר ההמלטה. סברינו, שמתכוון כעת לשמור את גופתו של החתול המוטנטי שנגזר עליו להיקבר בצנצנת עם חומר משמר, אמר: "היו ארבעה גורים ואחד מהם נולד שונה ... הוא נראה כמו קוף ויש לו קרן בראש. לא ברור לי אם זה האף".

אמונה טפלה או תוצאה של תת תזונה? (צילום: מתוך פייסבוק)
אמונה טפלה או תוצאה של תת תזונה? (צילום: מתוך פייסבוק)

המאמינים הודיעו לבעלים כי "הרוח הרעה" יכולה להיות "אנגקנטו", יצור דמוי אדם בפולקלור של הפיליפינים. לפי "הכל אודות אסיה", אנגקנטו "ידועים בהשפעות שליליות על הבריאות ועל המזל. מי שהכעיס אותם סבל מדיכאון, טירוף, מחלות קשות וחלקם אפילו נעלמו. יש בניהם טובים אבל רובם רעים".

שרד חצי שעה בלבד לאחר ההמלטה (צילום: מתוך פייסבוק)
שרד חצי שעה בלבד לאחר ההמלטה (צילום: מתוך פייסבוק)

סברינו טען כי זה שהחתול נראה מוזר, לא מעיד בהכרח על כך שהוא מקולל. הוא מניח שהסיבה להולדת המוטציה היא ככל הנראה גילה המבוגר של האם החתולה בת השמונה. הוא הוסיף: "הוטרינ שנכח בהמלטה אמר שהיצור המוטנטי נולד כתוצאה מתת תזונה של אמו ובעקבות גילה".