על חתונות בין בני אדם לבעלי חיים כבר שמענו. גם על נישואים בין בעלי חיים כתבנו לא פעם, אבל חתונה לאחר המוות? - איך זה יכול היות? גם אנחנו שואלים.

תיעוד מטריד: האישה ניהלה רומן וברחה - הבעל עשה מעשה נתעב
מפלצת אנושית: כרת את ראשה של אשתו והציג אותו לעיני כל
החתונה הסתיימה בטרגדיה: כלה איבדה את חייה רגע לאחר טקס הנישואין

שובהה וצ'אנדפה, שניהם ממוצא הודי, התחתנו ביום חמישי האחרון בטקס מסורתי ברובע דקשינה, בקרנטקה שבהודו, 30 שנה לאחר שמתו. ברור שלא מדובר בחתונה רגילה, אלא במנהג הקרוי "נישואי מתים".

המנהג נובע ממסורת שעדיין נהוגה בחלק מהמדינות, לפיו, נערך טקס נישואין למתים. יוטיוברית בשם אני ארון, שיתפה את הפרטים על האיחוד המשונה בטוויטר. "אני משתתפת היום בטקס חתונה לא שגרתי. ובכן, החתן בעצם מת וגם הכלה מתה. שניהם עזבו את העולם לפני כ-30 שנה והם נישאים היום", אמרה.

החתונה הייתה רשמית ככל האפשר, כמעט כמו בכל חתונה נורמלית, תיארה היוטיוברית. ההבדל היחיד הוא, שבמקום חתן וכלה חיים וקיימים, נעשה רק שימוש בדמותם. "זו מסורת רצינית כאן, עבור אלה שמתו בלידתם. מדובר בתינוק ובתינוקת שלא שרדו את הלידה ומתו במהלכה. המשפחות נוהגות לבקר בבתים האחת של השנייה כטקס 'אירוסין' מסורתי לפני החתונה עצמה", צייצה ארון בחשבון הטוויטר שלה.

היא סיפרה כי האירוע כלל גם "תהלוכת נישואים", עשרות מוזמנים ואפילו ארוחה. ילדים ורווקות אינם מורשים להשתתף בטקס, כך כתבה הבלוגרית. "הזוג 'חי' באושר ועושר! כנראה, בחיים שלאחר המוות", סיכמה את הפוסט.

גולשים רבים מרחבי העולם ציינו כי בעיניהם מדובר בעבודת אלילים או בחתונה "דמיונית ומיותרת". אחרי הכל מדובר במסורת של מאמינים שאי אפשר לחלוק עליה. בחודש שעבר, ראש מועצה בכפר במקסיקו התחתן עם תנינה, וזאת כמחווה למסורת בת מאות שנים המביאה לדברי המאמינים, מזל טוב.