צעיר עם פי שניים יותר שיניים מכריש, בילה שעות על שולחן חדר הניתוח כדי להסיר אותן. ראבינדראן, שהיה אז רק בן שבע, הדהים את החובשים כשראו את פיו המלא בשיניים, מראה שלא דומה כלל לפה אנושי והזכיר להם כריש לבן.

תאומים שנולדו עם מוח אחד הופרדו בניתוח בן 27 שעות - כך הם נראים
טעות אנוש? רופא ניתח את העין הלא נכונה וגרם נזק בלתי הפיך
ניגש לטיפול שיניים פשוט - וסיים בחדר ניתוח לאחר שבלע מקדח

הצוות המנתח במרפאת השיניים של בית החולים סאביטה בצ'נאי, הודו, ספר בסך הכל 526 שיניים שנעקרו מפיו של הנער בהליך ארוך שהחל ב-1 באוגוסט 2019. לשם ההשוואה, לכרישים הלבנים יש בדרך כלל, קרוב ל-300 שיניים. לעומת זאת, בניגוד לטורף המפחיד שחי באוקיינוס, מאות שיניו של הילד היו צרורות בתוך שק בשרני שצמח בפיו במשך כארבע שנים.

526 שיניים בגדלים שונים הוצאו מפיו של בן השבע (צילום: מתוך פייסבוק)
526 שיניים בגדלים שונים הוצאו מפיו של בן השבע (צילום: מתוך פייסבוק)

ראבינדראן התלונן על כאב שיניים עז מדי פעם, במיוחד באזור הטוחנות ובלסת התחתונה. הוא עבר בדיקות רבות ולאחר צילום רנטגן, התגלה כי הוא סובל מהתופעה החריגה והנדירה. לצוות היה ברור כי חלק מהשיניים גדולות מאוד מהרגיל וחלקן זעירות וכי ההליך דורש ניתוח. רמאני, ראש מחלקת הפתולוגיה של פה ולסת בבית החולים ההודי, הסביר: "היינו צריכים לקדוח בלסת התחתונה בצורה של מעין 'חלון' כדי להסיר את השק הבשרני. ככל שהצלחנו להיכנס פנימה לתוך הרקמה, גודלן השיניים נעשה קטן יותר". למרות מספר השיניים העצום, הנער שהה תחת הרדמה כללית ולא חש בדבר.

צוות הרופאים המסור, יחד עם ראבינדראן והוריו (צילום: מתוך פייסבוק)
צוות הרופאים המסור, יחד עם ראבינדראן והוריו (צילום: מתוך פייסבוק)

לדבריו של איש הצוות, השק אובחן כגידול שפירי מורכב, אך מה שהרופאים לא הצליחו לקבוע, הוא כיצד נוצר הממצא. השערותיהם של המחלקה היו כי ככל הנראה מדובר בתופעה גנטית או תוצאה של גורמים סביבתיים. השלמת הניתוח לקחה כשעתיים, וראבינדראן נותר עם 21 שיניים בלבד. 

רמאני הוסיף: "עברנו המון פגישות ייעוץ עד תאריך הניתוח. הצוות המקצועי שלנו מומחה בטיפול בילדים וההליך עבר בהצלחה רבה". בן השבע שוחרר כשלושה ימים לאחר מכן והחלים במהירות. מקרה דומה ויחיד שנראה בעבר בהודו, היה בשנת 2014 בבית חולים במומבאי, שם הוסרו 232 שיניים מפיו של צעיר בן 17.