לאחרונה נטען כי גבר ממוצא הודי, הוא האדם המסריח בעולם. זאת לאחר שהודיע לפני 22 שנים כי הוא לא מתכוון להתקלח יותר, ולמרבה המזל, אין לסובבים אותו בעיה עם זה.

דרמדב רם בן ה-40, חי בכפר באיקונטאפור במאנג'ה, הודו. במהלך כמחצית מחייו, נהג האיש לשמור על היגיינה בסיסית כמו כל אדם אחר. אך יום גורלי אחד בשנת 2000 גרם לו לנקוט עמדה נגד הרוע שמתחולל בעולם והוא החליט לצאת במחאה משלו. מאז, הוא סירב להתרחץ עד שהפשעים נגד נשים, פגיעה בקרקעות והרג של בעלי חיים תמימים ייפסקו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נחישותו המדהימה של רם מעולם לא התערערה, גם לאחר מות בנו ואשתו. למרבה הפלא, מאז ועד היום, הוא לא סבל מכל מחלות למרות שלא התקלח. בשיחה עם התקשורת המקומית, סיפר האיש: "בשנת 1975 עבדתי במפעל בג'אגאל והתחתנתי ב-1978. כל השנים ניהלתי חיים נורמליים אבל בשנת 1987, פתאום הבנתי שהרג בעלי חיים, פגיעה בנשים וסכסוכי קרקעות החלו להתגבר ברחבי העולם". 

בחיפוש אחר התשובה, ניגש רם ל"גורו" שלקח אותו תחת חסותו והעניק לו השראה לצאת לדרך של מסירות נפש. "מאז, חייתי לפי שיטה זו והתחלתי לעשות מדיטציות למען לורד ראמה". למרבה הצער, בשנת 2003, אשתו של בן ה-40 מתה אך הוא לא נשבר. בנו היחיד מת ב-7 ביולי השנה אך גם זה לא גרם לאיש לסטות מדרכו.

נוכל להניח כי הפשעים המתועבים הללו לא ייפסקו לעולם, אך כוונותיו הטהורות של האיש נגעו ללבם של אנשים רבים מרחבי העולם והוא הפך ל"אייקון" מחאתי נגד התעללות בנשים ובבעלי חיים.