כבר שמענו על עשרות מקרים בהם מורות קיימו יחסי מין עם תלמידים, אבל לנקוט בצעד קיצוני כמו לעבור ולהתגורר בניין מגוריו של התלמיד? זה כבר מעבר למה שיכולנו להכיל.

מרקה בודין בת ה-32 מטקסס, ארה"ב, הכירה את הנער האנונימי בן ה-13 במשחק הרשת המפורסם "פורטנייט". לא הרבה אחרי ההיכרות, השניים שהחליפו מספרי טלפון, החלו להתכתב בהודעות בעלות אופי מיני ואפילו תמונות עירום.

מספר שבועות לאחר מכן, השניים החלו להיפגש בסתר וקיימו יחסי מין במקומות שונים כולל בכיתה שבה לימדה בודין ומכוניתה. דבר נוסף שהצליח להותיר את הנוכחים באולם בית המשפט פעורי פה, הוא שבת ה-32 עברה להתגורר בבניין שבו גר הנער, וזאת זמן קצר לאחר שהתגרשה. הקשר החריג בין השניים התנהל במשך שלוש שנים.

הפרשה נחשפה אחרי שבודין סיפרה למנהל בית הספר שבו עבדה כי תלמיד לשעבר מטריד אותה ומאיים לפגוע בעצמו. בלשים אז סרקו את הטלפון הנייד של בת ה-32 והתלמיד, וגילו את ההתכתבויות ביניהם. בהמשך, המורה הודתה ששלחה תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני לנער, וגם קיימה איתו יחסי מין.

פדופיליה התעללות בילדים (צילום: אינגאימג)
פדופיליה התעללות בילדים (צילום: אינגאימג)

בודין הואשמה בתקיפה מינית סדרתית נגד קטין והודתה בהאשמות המיוחסות לה. הפרקליטות המחוזית דרשה מבית המשפט עונש שנע בין 20 ל-40 שנות מאסר, אך השופט החליט להקל על המורה וגזר עליה עונש מאסר של 60 ימים בלבד בגלל שרק לאחרונה נולד לה תינוק – ולא כתוצאה ממערכת היחסים שלה עם בן ה-13.

טרם נקבע מתי המורה תחל לרצות את עונשה, שנדחה שוב ושוב בגלל הלידה. למרות זאת, היא נידונה גם לתקופה של 10 שנות מאסר על תנאי בזמן שפרטיה יהיו רשומים לשארית ימי חייה במאגר המידע הלאומי של עברייני מין.