ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא הזמין את בוחריו להצביע בפריימריז שיערך ביום רביעי (10.8) השבוע.

בקליפ, כשהוא לבוש בחליפה ומרכיב משקפי שמש, אמר נתניהו בביטחון: "ליכודניקים יקרים, ביום רביעי הקרוב יש פריימריז. בוחרים נבחרת מנצחת. צריכים להבקיע ולנצח", כשהוא מקבל כדור לידיו ובועט בו. "זה תלוי בכם. כדורגל אפשר לשחק בכל מקום, בליכוד אפשר להצביע בכל מקום. לכו להצביע", המשיך יו"ר מפלגת הליכוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הסרטון צבר למעלה מ-17 אלף לייקים ומאות תגובות של גולשים ובעיקר גולשות, שהחמיאו לראש הממשלה לשעבר על מראהו. "חתיך הורס", כתבה גולשת אחת בעוד שמשתמש אחר השיב לה בהתלוצצות: "אותך לשרה". שניה הגיבה: "מי זה החתיך הזה? רוק סטאר!". שלישית הוסיפה: "איזה חתיך! אחלה משקפיים". גם לא מעט גברים החמיאו לנתניהו, כשאחד מהם כתב: "איך אני מגיע לגיל שלך ונשאר עם המראה הצעיר?".

פריימריז בליכוד (צילום: הדס פארוש, פלאש 90)
פריימריז בליכוד (צילום: הדס פארוש, פלאש 90)

הקליפ פורסם גם בעמוד הפייסבוק של ראש האופוזיציה, אך שם זכה לתגובות הרבה פחות נלהבות, כשגולשת אחת הגיבה: "ליכודניקים יקרים, המציג הנו שחקן". אחר הוסיף: "אתה צריך להחליף מקצוע ולעבור לתיאטרון הבימה".