גבר אנונימי מקליפורניה, ארה"ב, החל לחוש כי הוא לא במיטבו במהלך השבועות האחרונים. באחד מהימים הוא הרגיש רע מאוד ופינה עצמו לבית חולים מקומי, שם הוא נבדק ואובחן כסובל מ"פגיעות פנימיות משמעותיות". עוד הראו תוצאות הבדיקות כי הוא סובל מהרעלה מתמשכת, וכשלא הבין כיצד הגיעו החומרים הרעילים לגופו, חשד האיש בבת זוגו והחליט לשתול מצלמות נסתרות בביתם

אשתו של המטופל, ד"ר יואיה, עבדה כרופאת עור במשך 14 שנים. כעבור כשבוע, בדק האיש את הצילומים ונותר בהלם מוחלט. הוא גילה כי רעייתו ושותפתו לחיים מזה עשר שנים, היא זו שמרעילה אותו ומנסה לשים קץ לחייו. הוא החליט שלא להתעמת איתה בעניין וניגש עוד באותו היום לתחנת המשטרה המקומית להגיש תלונה, כשהוא מצויד בתיעוד המחריד.

האישה תכננה את הפשע המושלם, אך לא לקחה בחשבון כי בעלה נקט באמצעי זהירות מוקדמים. מספר שעות לאחר מכן היא נעצרה על ידי השוטרים בסמוך למקום עבודתה, וגילתה כי מעשיה תועדו במצלמות שהציב הקורבן בביתם. דובר מחלקת המשטרה אמר שהפרטים שהתגלו בתיעוד היו "חמורים מאוד" והניעו את השוטרים לפעול במהירות. בהודעה שפרסם בית החולים בו עבדה האישה, אושר כי הם משתפים פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה והרופאה אינה מועסקת שם עוד.

היא שוחררה מאז לאחר ששילמה ערבות בסך של 30 אלף דולר ביום שישי, ומשרד התובע המחוזי של מחוז אורנג' אישר כי הם עדיין בוחנים את המקרה לפני הגשת כתב אישום. את הערבות היא לא התקשתה, ככל הנראה, לשלם לאחר שלפי הדיווחים, השניים גרים באחוזה בשווי של 2.7 מיליון דולר.