ראש ממשלת פינלנד, סאנה מרין בת ה-36, מכהנת כראש ממשלת פינלנד מאז 2019. היא ספגה אש לאחרונה, לאחר שסרטון בו היא חוגגת עם חבריה פורסם באינטרנט אתמול (ה-17 באוגוסט).

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הסרטון הלוהט שראש ממשלת פינלנד לא רצתה שיראו. מתוך טיקטוק

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, ניתן לראות את מרין בסרטונים כשהיא מבלה עם מקורביה כשבניהם אחותה, הסטייליסטית שלה, וחבר פרלמנט. לצד צילומי החגיגות של מרין, מנחה תכנית הספורט המקומית, אלכסי ואלאוורי, כתב: "זו ראש ממשלת פינלנד, סאנה מרין. חלק טענו שהיא מגניבה, אולי בקרב בני נוער. אבל מנהיגה אחראית למדינה שנמצאת במשבר? היא ללא ספר ראש הממשלה הכי חסר יכולת שהיה למדינתנו אי פעם. אנא קחי את ג'קט העור שלך ותתפטרי. תודה".

אחד כתב: "הסרטון הזה מציג את ראש ממשלת פינלנד (ברונטית שלובשת מכנסיים לבנים וגופייה שחורה) במסיבה פרטית. פינלנד סובלת ממחירי חשמל גבוהים, מחסור באנשי מקצוע בתחום הבריאות ואיפול בקשישים. ובמקביל, כך המנהיגה שלנו מעבירה את זמנה". אחר פרסם את הסרטון תחת הכותרת: "סאנה מרין בת ה-36 אוהבת לחגוג. בצילומים הללו היא נראית רוקדת ושרה, כשברקע אפשר לשמוע את חבריה מריעים לסם הקוקאין".

אך לא כל הגולשים שנתקלו בתיעוד, ביקרו אותה על "התנהגות לא הולמת". היו גם לא מעט מאזרחי פינלנד שראו בבילוי מעשה שגרתי של אדם נורמטיבי. "ראש הממשלה הפינית מוכיחה שהיא עובדת קשה. אם היינו ממשיכים להיות שמרניים - סביר להניח שלא הייתה לנו ראשת ממשלה".