אישה בת 22 נעצרה לאחר שהמשטרה מצאה את גופתו המרוטשת של בן זוגה בביתם באסלמשהר, איראן, ב-13 באוגוסט. צוותי הביטחון הוזעקו למקום על ידי מקומיים מודאגים שדיווחו על ריח מצחין שהגיע מדירתם של השניים.

האישה, אם לילדה מאפגניסטן, הואשמה בביתור גופת בעלה ובישול שרידיו בסיר. לחוקרים היא הסבירה שגילתה כי הקורבן, שהיה בשנות ה-30 המאוחרות לחייו, אהב אישה אחרת והיה נפגש עמה. לפי הדיווחים, בת ה-22 זיהתה את המאהבת שלו בבית משפחתו לפני שהתעמתה אתו והסתבכה.

בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

עוד היא סיפרה בחקירתה כי "נמאס לה מההתנהגות שלו", וטענה כי הוא היה נוהג להכות אותה ואת בתה בת החמש באופן קבוע, עוד מאז שהבת הייתה בת שנה בלבד. היא הסבירה כי אילצו אותה להינשא לו כשהייתה בסך הכל בת 15, כשלאחר מכן הבינה כי אין לו כל חיבה כלפיה בה, וטענה כי בליל הכלולות שלהם, הוא אמר לה שהוא "לא מעוניין בה ושיש לו מערכות יחסים עם נשים אחרות".

היא הודתה גם כי הבעל בגד בה פעמים רבות. "נמאס לי מההתנהגות שלו ובגלל זה הרגתי אותו. ראיתי אותו עם המאהבת שלו בבית והתווכחנו אחרי שהיא הלכה. הוא נטל סכין ונצמד אלי, אמרתי לו 'ככה אתה רוצה להרוג אותי? בדקירות?' הוא ענה שכן. אז הצלחתי לקחת ממנו את הסכין ודקרתי אותו בעצמי. לא יודעת איך עשיתי את זה, הוא נפל לקרקע ולא זז", סיפרה בת ה-22.

בת ה-22 תישאר במעצר עד לסיום החקירה (צילום: אינג'אימג')
בת ה-22 תישאר במעצר עד לסיום החקירה (צילום: אינג'אימג')

לא הייתה כל אינדיקציה בדיווחים או במקורות האירניים לגבי מדוע היא בישלה את שרידיו, אך ההשערות הן שככל הנראה כדי להשמיד את הראיות. הרשויות מבצעות כעת נתיחה לגופתו של האיש. מפקד משטרת אסלמשהר, אלוף-משנה עלי אגאכרחאן, אמר: "בהתחלה, הנאשמת מסרה הודאות סוטרות, אך לאחר מכן המשיכה לספר לנו על הרצח בפירוט ואמרה מדוע עשתה זאת - מערכת יחסים שהייתה לבן זוגה עם אחרת".

אמה של הצעירה, ששמה לא פורסם, אמרה לתקשורת המקומית שהיא מודאגת ממה שיקרה לבתה בעקבות המעצר. החקירה נמשכת.