עקבות דינוזאורים בנות 113 מיליון שנים נמצאו על אפיק נהר שהתייבש כתוצאה מהבצורת הקשה בטקסס, ארה"ב. התגלית אותרה בפארק הלאומי של עמק הדינוזאורים במדינה, כאשר חלק מטביעות הרגל התבררו כשייכות לאקרוקנתוזאורוס - בן דודו של טירנוזאורוס רקס.

הארכיאולוגים העריכו שהדינוזאור שקל כ-44 טון והתנא לגובה של כ-18 מטרים, והוא זה שהיה אחראי לחלק גדול מהעקבות שאותרו בקרקעית הנהר שהתייבש. גורמים רשמיים מהפארק, פרסמו סרטון ברשתות החברתיות שהציג את טביעות הרגל, שרוחבן כמספר ידיים אנושיות באתר של נהר הפאלקסי המיובש. ניתן לראות בפארק שרידים של דינוזאורים, בעיקר זאורופודים ותרופודים עתיקים, אך הממצאים החדשים שהחלו להתגלות, נמצאו רובם מתחת למים.

מינים אוכלי עשבים כמו דיפלודוקוס וברונטוזאורוס, שרגליהם דומות מאוד לאלה של פילים, נמנים עם הדינוזאורים שסווגו כסורופודים. לתרופודים, כמו טי-רקס, היו כמות רגליים בעלות שלוש אצבעות. החוקרים מאמינים כי העקבות מתוארכות לאמצע תקופת הקרטיקון, כאשר דאלאס הייתה על חוף הים.

על פי אתר האינטרנט של פארק הדינוזאורים "ואלי", טביעות הרגל שומרו היטב כתוצאה מהבוץ שספג מרבצי סידן פחמתי, שהופק מקונכיות של סרטנים בחוף. "כרגע, בגלל שמפלס המים בנהר נמוך מאוד, יותר ויותר מסלולים נחשפים בפנינו", נכתב בפוסט שפורסם על ידי הפארק ברשת. "אם תרצו להגיע ולחקור את המסלולים הללו, כולכם מוזמנים".

בעקבות תנאי הבצורת באמריקה, דווח כי יותר מ-60 אחוז מאזרחי טקסס, סובלים מתנאים קשים, נכון לשבוע שעבר, כאשר גם המדינה נתונה לגלי חום קיצוניים.