"לקחתי את סבא שלי לטייל בגיל 80", כתב אופק כהן מתל אביב, צעיר שחובב את הנופים המרהיבים של הודו והפיליפינים. הוא פרסם לאחרונה במדיה החברתית פייסבוק, תמונות מהטיול הגדול, אך מה שהפתיע אותנו במיוחד, הוא שכהן לא טייל רק עם חבריו, אלא עם סבא שלו בן ה-80, או 79, ליתר דיוק.

הצעיר שיתף את התגובות אליהן הוא זוכה מדי יום: "אתה לא נורמלי", "בטוח שאתה מוכן לכזו אחריות?", מה קשור עכשיו באמצע החיים?", "מה תעשה אם.. ואם.. ואם..?". אך כל אלה לא עצרו מאותו מלהנות עם האדם שהוא הכי אוהב.

כהן כתב: "סבוש האהוב שלי, בן 80 על פי החוק (תכלס בן 79, אבל זה סיפור בפני עצמו), עם נפש של בן 17, סקרנות של בן 10 ואומץ של בן 25 - נתן בראש לכל הספקנים! שבועיים וחצי בהודו ובפיליפינים, 9 (!) טיסות, 2 אוטובוסי לילה, טרקים, צלילות, קיאקים, שנירקולים, הפלגות, קפיצות ממצוקים ומסירות, ספורט ימי, עשרות איים בכל הגדלים, נופים משגעים ואפילו קלקול קיבה אחד אחרי - עשינו את זה".

התמונות המדהימות של שניהם מהטיול, הציגו אותם כשהם מבצעים שלל אטרקציות בים, באוויר, בשווקים ומול נופים עוצרי נשימה. כהן סיכם את הפוסט הוויראלי שזכה לעשרות אלפי לייקים ותגובות: "ולכם, שקוראים את זה, לכו תטיילו עם היקרים לכם! בעולם, בארץ, בקטנה או בענק. תעזו, תחלמו, תייצרו זיכרונות וחוויות לכל החיים וגם לאחריהם. אל תחכו שיהיה מאוחר מדי.. עכשיו זה הזמן הנכון, כי אף פעם זה לא הזמן הנכון! זכיתי."

אי אפשר שלא להתפעל מהמסר המקסים של הבחור הזה, שעשה טוב לעצמו אך בעיקר לסבא. פייר - התרגשנו.