הסיוט של כל הורה: מצלמות האבטחה בסניף של רשת סופרמרקטים, תיעדו את הרגע המצמרר שבו אם לשניים שהייתה במתחם יחד עם בתה הפעוטה והפנתה לרגע את הגב לעגלת הקניות. באותן השניות, עובד המקום ניגש לעגלה, חטף את התינוקת והחל להתרחק מאמה.

בסרטון המבעית שצולם בדרום אפריקה בתחילת השבוע, נראה גבר לבוש בסינר קצבים יוצא מעמדתו שבסופרמרקט, ניגש בנחת לעגלת הקניות של האישה ומושיט ידיו לפעוטה בת השמונה חודשים. הוא הרים אותה והחל להתרחק עמה מהמקום. האם שהסתובבה לאחור ובבהלה הבינה שהתינוקת שלה איננה, הביטה סביב וכשקלטה שהתינוקת שלה בידיו של גבר זר, רצה אחריו, התעמתה עמו ולקחה אותה ממנו.

אך באופן מבעית במיוחד - האיש לא שחרר. הוא המשיך ללכת אחרי האם ולא עזב. האם, דניאלה וולף, שיתפה את הסרטון ממצלמות האבטחה בחשבון הפייסבוק שלה וסיפרה על המקרה: "בתי הייתה על הידיים שלי וכשהגעתי למחלקת הבשרים, נאלצתי להניח אותה בעגלה כדי שאוכל להתכופף ולקחת את המצרכים. בשנייה שהתרוממתי - גיליתי שהתינוקת שלי לא שם! ואז מצאתי אותה בזרועותיו של האיש הזה!".

היא הוסיפה: "רצתי אחריו ושאלתי אותו מה הוא חושב שהוא עושה? הוא חייך וצחק ואמרתי לו שזה לא בדיחה ושזה ממש לא משעשע אותי. הוא טען שהוא עבר ליד העגלה ושבתי הושיטה לו את ידיה אז הוא הרים אותה. קפאתי ולא ידעתי מה לעשות. לא משנה מה - לא נוגעים בילד שלא שלכם! הייתי בהלם, אני כועסת".

עוד היא סיפרה שהתקשרה בדחיפות לבעלה בראדלי, שמיהר להגיע לסופרמרקט ויחד הם ניגשו למשרדי ההנהלה ודרשו את התיעוד ממצלמות האבטחה. הם הגישו תלונה במשטרה על ניסיון החטיפה. משטרת דרום אפריקה הוזעקה למקום ועצרה את איש הצוות. קצין המשטרה, גרהאד קורנליוס, אישר שהמקרה של ניסיון חטיפת קטין נמצאת כעת בחקירה וכי מוקדם מדי להגיב.