עצירות - זה אולי נושא רגיש שרוב בני האדם לא אוהבים לדבר עליו, אבל האישה הזו החליטה לחשוף את הבעיה שלה בפני כולם - וזה עשה לה רק טוב.

שרין גוכרטי בת ה-34 מסקוטלנד, שיתפה ברחבי הרשת את עניין העצירות ממנה סבלה, וזאת לאחר שבאופן מסתורי, החלה לסבול מבעיית מעיים בפברואר האחרון. כעת, היא חיה כשלבטנה צמודה שקית קולוסטומיה הקולטת את תכולת המעי המתרוקן, לאחר מספר חודשים של טיפולים כושלים בתופעה שמקורה לא ידוע.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

''נראית בחודש השמיני להריונה'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''נראית בחודש השמיני להריונה'' (צילום: מתוך טיקטוק)

דוכרטי פרסמה ברשת את המאבק שלה במחלה המסתורית - מהבטן הנפוחה ועד הכאבים החזקים שהיא חווה. באותם ימים, היא צברה כ-244 אלף עוקבים חדשים במדיה החברתית TikTok, כשתוך כדי זכתה גם לשבחים על הכנות והאומץ לשתף בהתמודדות לעשות את צרכיה. היא תיעדה גם את ביקוריה אצל רופאים מומחים בבתי החולים - ואת התשובות הלא ברורות שקיבלה בכל הפעמים.

בת ה-34 שיתפה סרטון שצבר תאוצה ברשת ב-11 ביולי, בו כתבה: "זה היום ה-34 שלא עשיתי את צרכיי", והציגה בטן נפוחה בטענה שהיא נראית "בחודש השמיני להריונה". הקליפ זכה ללמעלה ממיליון צפיות. היא נותחה ב-15 ביולי לאחר חודשים בהם ביקרה בבתי חולים שונים כדי למצוא פתרון, שם קיבלה אינספור תרופות שיקלו על היציאות שלה אחת לארבעה שבועות.

שלא נדע מצרות (צילום: מתוך טיקטוק)
שלא נדע מצרות (צילום: מתוך טיקטוק)

אחרי הניתוח מצבה השתפר אך היא עדיין סובלת מכאבי בטן חזקים. דוכרטי הסבירה שהרופאים שלה עדיין לא הצליחו לגלות מה עומד מאחורי המחלה הנוראית הזו, אך היא אסירת תודה על כך שבאמצעות TikTok, היא סייעה לאחרים ולימדה אותם שלא צריך להתבייש בבעיות מעיים, ושאם צריך לטפל אז לעשות זאת מבלי להסס. 

היא סיפרה: "אני מקבלת הרבה הודעות מאנשים שתייגו אותי בסרטונים שהם שיתפו ברשת תחת הכותרת 'גם לי יש שקית קולוסטומיה, תודה רבה שעודדת אותי לא להתבייש במציאות שלי', זה היה שווה את הכל".