זוכרים את טיסת השוקולד של אל-על? אז מסתבר שלא רק ישראלים נוהגים באופן בוטה ומכוער בדיילים של חברות תעופה. הגברת הזו גרמה למהומה במטוס וההשלכות היו חמורות.

אישה בשנות ה-70 לחייה, תקפה דייל אוויר בטיסה של חברת 2JET שהמריאה ממנצ'סטר שבבריטניה לאי רודוס שביוון. נטען כי הגברת שביקשה שמפניה בחינם, נענתה בסירוב והזמינה במקום ג'ין וטוניק. אך לאחר שהשתכרה, היא החלה לתקוף את איש הצוות והמשקה שלה נלקח ממנה באותו הרגע.

סטרה לדייל פעמיים, הורדה מהמטוס (צילום: מתוך טיקטוק)
סטרה לדייל פעמיים, הורדה מהמטוס (צילום: מתוך טיקטוק)

האישה החלה להיות תוקפנית יותר ויותר, כשהעובד ניסה להרגיע אותה, אך שפת הגוף שלה העידה כי היא לא מתכוונת לחדול ממעשיה. לאחר שזה לא הצליח להשתלט עליה, הגמלאית הזועמת קמה ממושבה וסטרה לו פעמיים. חבר צוות נוסף נראה בהמשך הסרטון מנסה לרסן את הגברת, שהתיישבה בחזרה במקומה לפני שהסרטון נקטע.

הטייס נאלץ להסיט את המטוס למינכן שבגרמניה, שם האישה ששמה לא צוין, הורדה מהמטוס על ידי תשעה שוטרים. לאחר מכן המטוס קורקע למשך כשעתיים לפני שעשה את דרכו בסופו של דבר ליעדו. 

דובר חברת 2JET התנצל על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים האחרים: "אנחנו מאשרים כי טיסה LS819 ממנצ'סטר לרודוס הוסטה אתמול לשדה התעופה של מינכן כדי לטפל במקרה אלימות חמור כלפי אנשי הצוות שלנו".  הוא הוסיף: "אנו רוצים להתנצל בפני הלקוחות על העיכוב הבלתי צפוי ועל אי הנוחות שנגרמה. הבטיחות של עמיתנו ולקוחותינו נותרו בראש סדר העדיפויות שלנו, וכחברת תעופה ידידותית למשפחות, אנו נוקטים בגישה של אפס סובלנות כלפי התנהגות מסוג זה".

הסרטון פורסם במדיה החברתית TikTok שם הוא צבר למעלה מ-25 אלף תגובות. "יותר מדיי יין", כתב גולש אחד. שני הגיב: "ברוכה הבאה לרשימה השחורה של הטיסות". שלישי הוסיף: "מה לעזאזל לא בסדר עם אנשים שמתנהגים כך?".