ברנדה אורולוס, דיילת אוויר במקצועה, משתפת סרטונים והמלצות רבות בחשבון ה-TikTok שלה המונה כ-98 אלף עוקבים תחת השם Flight Bae B. בסרטון ששיתפה לאחרונה, היא הסבירה מהו החלק המזוהם ביותר במטוס, ולמה לא כדאי לכם לגעת בו.

"האם ידעתם שהכיסים שנמצאים בגב המושב - הם המשטח המלוכלך ביותר במטוס?", הסבירה הדיילת. "הם מזוהמים יותר מהשירותים והם מלוכלכים אפילו יותר מידיות המושב ומהמגשים. הסיבה לכך - היא שאף פעם לא מנקים אותם, אלא אם מישהו מקיא בטיסה או אם מצאו שם אשפה חריגה כגון מסטיק דביק או שאריות אוכל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הם מזוהמים יותר מהשירותים והם מלוכלכים אפילו יותר מידיות המושב ומהמגשים (צילום: מתוך טיקטוק)

אורולוס הסבירה שבדרך כלל, המנקים יאספו את האשפה שהנוסעים השאירו שם, אך לא ינגבו את פנים הכיס באמצעות מגבון חיטוי. "תארו לכם את כל החיידקים שהצטברו שם במשך חודשים, בזמן שאת השירותים מנקים ומחטאים באופן קבוע בין המראה להמראה", אמרה העובדת. הסרטון זכה ללמעלה מ-100 אלף צפיות וכמה מעוקביה הביעו את סלידתם לאחר השיתוף שלה.

"בדרך כלל אני שם את מכשיר הנייד שלי שם", כתה גולש אחד. מגיבים נוספים הודו כי בזמן שהנייד בטעינה, הוא נשאר שם לפעמים אפילו עד הנחיתה. אחד מהם אפילו הוסיף שפעם אחת הורו לו להניח שם חיתול משומש. "זה נכון! ראיתי פעם הורה מניח את החיתול של הפעוט שלו בכיס האחורי של המושב", כתה גולש נוסף.

הכיסים שבגב המושב מזוהמים יותר מהשירותים (צילום: www.pixabay.com)
הכיסים שבגב המושב מזוהמים יותר מהשירותים (צילום: www.pixabay.com)

למרות התגובות לגילוי הנורא, כמה מגיבים טענו שהם בעצמם עובדים כמנקים של חברות תעופה, וטענו שהסרטון כולו שקרי וכי הכיסים עוברים ניקיון באופן קבוע. "למעשה, יש לנו שני צוותים לכל מטוס. אחד אוסף את האשפה ושואב את האבק, כשהצוות השני מחטא את כל המשטחים", כתבה גולשת אחרת.

בסרטון אחר ששיתפה הדיילת מוקדם יותר השבוע ונצפה למעלה מ-250 אלף פעמים, היא פרסמה חמישה דברים שלעולם לא כדאי לעשות בזמן הטיסה, כשאחד מהם היה: "אל תלכו יחפים במטוס, במיוחד לא בשירותים. אלה לא מים על הרצפה", אמרה. "תעשו מה שתרצו עם המידע הזה".