עוד ועוד סיפורים קשים מנשוא על הורים שמוכרים את ילדיהם, מפורסמים לאחרונה. לפני חודש, אישה מרוסיה מכרה את בנה שרק נולד בסכום מצחיק רק כדי שתוכל לשלם על ניתוח אף. לאחרונה, אישה מניגריה הציעה למכירה את התינוק שלה רק בגלל ש"הפריע לה".

מרי אולאטאיו בת ה-23, נעצרה על ידי משטרת מדינת אוגון בניגריה ב-18 באוגוסט, בעקבות דיווח שנמסר מאביו של התינוק. האב הטרי סיפר למשטרה כי הייתה לו מערכת יחסים עם האישה שהעניקה שירותי מין בתשלום והיא נכנסה להריון. לדבריו, הוא שכר עבורם דירה בה הם גרו יחד עד שילדה את בנם.

האם וחברתה, התחלקו שווה בשווה בתמורה (צילום: מתוך פייסבוק)
האם וחברתה, התחלקו שווה בשווה בתמורה (צילום: מתוך פייסבוק)

שלושה שבועות אחרי הלידה, לטענתו של האב, אולאטאיו נעלמה ולקחה עמה את הוולד. לפי ה"דיילי פוסט", האם הטרייה עברה למלון כדי "להעניק שירותי מין" לגבר אחר. "כל המאמצים לגלות היכן הסתירה האם את התינוק הוכחו כחסרי תועלת", ציטט דובר משטרת אוגון, אבימבולה אויימי.

הדובר הוסיף כי במהלך החקירה "הודתה בת ה-23 כי מכרה את התינוק למישהו זר במדינת אנמברה בסך שש מאות אלף נאירה (1,400 דולר). עוד היא אמרה כי חברתה, כיומה אוגבונה, היא זו שהובילה אותה לקונה וששתיהן חלקו את הכסף שווה בשווה". חברתה של אולאטאיו נעצרה גם היא ואימתה את הטענות. עוד אמר הדובר כי: "האישה הינה נערה צעירה שראתה בבנה הפרעה לעבודה בה היא עוסקת, ולכן החליטה למכור אותו".