אישה אוסטרלית שהבחינה בגבר בוגד בבת זוגו במועדון לילה, תיעדה את מעשיו ופרסמה אותם ברשת. כעת היא מחפשת את האישה הנבגדת ופנתה לגולשים שיסייעו לה לאתר אותה.

לקסי, פנתה לרשתות החברתיות כדי לבקש את עזרתם של הגולשים באיתור בת הזוג תמימה של גבר בוגדני. הצעירה תיעדה את אירוע הבגידה, מהרגע בו זוגתו הלכה לשירותי הנשים ועד שזה בחר להתחכך באישה אחרת ואפילו לנשק אותה.

גבר שבת זוגו הלכה לרגע לשירותים, ניצל את המומנט ונישק אישה אחרת (צילום: מתוך טיקטוק)

הפנייה שלה ל"אישה בלונדינית שנראית בשנות ה-30 לחייה", הפכה במהירות לוויראלית והגיעה ללמעלה ממיליון וחצי צפיות בתוך פחות מ-24 שעות. "אני מחפשת אישה בלונדינית שהייתה בשדרת אבניו בשבת, ה-27 באוגוסט", אמרה לקסי בסרטון שפרסמה במדיה החברתית TikTok.

"הייתי שם וראיתי את הגבר שלך מתחיל עם איזו בחורה מוזרה, וכשהלכת לשירותים הוא נראה סורק את הסביבה כדי לוודא שאת לא שם ואז נצמד לאישה הזרה". לאחר מכן, החליטה הצעירה לחלוק עם הגולשים את הראיות שיש בידיה, לא לפני שהוסיפה שהשניים חדלו ממעשיהם שניה לפני שבת הזוג של האיש חזרה לשולחן.

לקסי נותרה המומה, עכשיו היא מחפשת את האישה הנבגדת (צילום: מתוך טיקטוק)
לקסי נותרה המומה, עכשיו היא מחפשת את האישה הנבגדת (צילום: מתוך טיקטוק)

בקליפ ניתן לראות את הגבר הבוגדני נצמד לאותה אישה זרה במקום שנראה כו מועדון לילה. הוא נראה מניח את ידיו סביב צווארה ומנשק אותה. לקסי התנצלה מראש בפני האישה על שהיא צריכה לגלות זאת ברשת: "אני נראית שם צוחקת אבל אני לא חושבת שזה מצחיק. הייתי בהלם ממה שראיתי", אמרה בסרטון. 

המידע המצולם התפשט במהירות רבה וצבר תגובות רבות של גולשים שהתיעוד הצליח להסעיר גם אותם. גולש אחד כתב: "כל הכבוד לך על השיתוף. הייתי שם והייתי מעריך את כל מי שהיה מספר לי. תודה לך". שניה הגיבה: "הייתי מאורסת לגבר מהסוג הזה ולמרות שכולם ידעו, אף אחד לא טרח לספר לי עד אחרי שנפרדתי ממנו".

עם זאת, חלקם שאלו מדוע לקסי לא ניגשה לאותה האישה לאחר שחזרה מהשירותים, והציגה בפניה את התיעוד, תשובתה של המפרסמת הייתה שהיא בחרה "לשמור על עצמה ולא להיקלע לסיטואציה". עד כה, נראה שהאישה טרם אותרה אך לקסי התחייבה לעוקביה שברגע שתגיע אליה, היא תעדכן.