מליסה סלואן היא אישה בת 45, אמא לשניים, אשר מתגוררת בווילס, ובמבט חטוף עליה ניתן לראות כי כל גופה עטוף בקעקועים. סלואן מספרת על עצמה כי היא "מכורה לקעקועים", לאחר שעשתה את הקעקוע הראשון שלה בגיל 20, ומאז לא הפסיקה. עם זאת, סלואן מעידה כי עדה לתגובות שליליות מהציבור, ובמיוחד בזמן חיפוש אחר עבודה חדשה.

למרות שעל גופה יש קעקועים נועזים כמו ארבנות פלייבוי ועלי מריחואנה על ראשה, סלואן מעידה כי היא לא תעצור בכך. בראיון שערכה לאתר "דיילי-סטאר" הבריטי, סיפרה כיצד התפתחה ההתמכרות המוזרה הזו, שהשפיעה על חייה. לדבריה" זה כמו שאתה שותה משקה, או מעשן סיגריה, אני לא יכולה לעצור עכשיו, זה ממכר. אני נושאת את ציוד הקעקועים איתי בתא המטען".

עם זאת, סלואן מספרת כי "אני לא יכולה למצוא עבודה. הגשתי מועמדות לעבודה בניקיון שירותים במקום שבו אני גרה, והם לא קיבלו אותי בגלל הקעקועים שלי. אם מישהו היה מציע לי עבודה מחר, הייתי הולכת לעבוד ומקבלת את ההצעה". סלואן מספרת בנוסף כי כשהיא באה לראיון עבודה והמעסיק הפוטנציאלי מביט בה, הוא רואה לכאורה דמות שתהווה עבורו "בעיה", כך לטענתה. 

אבל זה לא מה שמפריע לסלואן להפסיק עם הקעקועים. היא מספרת כי "ציפיתי לזה, אני לא יכולה להשתלב עם אנשים כי אני אוהבת להיות אני ותמיד אהיה כזו. הם לא צריכים להקשיב לי, אבל אני לא הולכת לשום מקום".