סרטון של הצעת נישואין שפורסם במדיה החברתית TikTok, הפך לוויראלי לאחרונה. זאת לאחר שהסצנה הרומנטית נקטעה בין רגע, כשפעוטה הפילה את הטבעת לאוקיינוס.

גבר בשנות ה-30 לחייו ואב לבת מאוסטרליה, קיבל החלטה גורלית לשתף את בתו ברגע שהיה אמור לשנות את חייו על מזח ציורי. בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות וצבר למעלה משני מיליון לייקים, ניתן לראות את המאורע החשוב והמרגש בו בן הזוג שאל את אהובתו האם תינשא לו. באותו הרגע, פתחה בתו בת השלוש את הקופסה ובתוכה טבעת היהלום, בעוד שאביה נשמע אומר ברקע "תראי את אמא".

@stephanieariana0

Had to tell Harpie that it was kissed by the fish and mermaids for goodluck 😅😂

♬ original sound - stephanieariana0

בתוך פחות משנייה, הסצנה הרומנטית השתבשה כשכל שלושת בני המשפחה, כולל הצלם, צפו בעיניים פעורות איך הטבעת מחליקה מהקופסה. "הו לא!", נשמעו צועקים כשאל מול עיניהם התכשיט היקר נפל מבעד לסדקים וצלל אל תוך האוקיינוס.

תוך פחות משנייה הטבעת נפלה ושקעה במים (צילום: מתוך טיקטוק)
תוך פחות משנייה הטבעת נפלה ושקעה במים (צילום: מתוך טיקטוק)

האיש המאוהב היה נחוש בדעתו ולא התמהמה, קפץ למים וצלל לחיפושים. ארוסתו נשמעת מתקשרת עמו לאחר שיצא מהמים כשהיא שואלת אותו: "מצאת אותה?" ולאחר מכן נשמעת צועקת בהתרגשות. מספר שעות לאחר מכן, שיתפה המאורסת הטרייה בחשבון ה-TikTok שלה שאכן בן זוגה הצליח להציל את הטבעת. 

"למזלנו המים היו רדודים ולא עמוקים מדי, אין ספק שזו תהיה חוויה שאף אחד לא ישכח. אנו ממליצים לכם להבא להשאיר את הילדים בחדר הסמוך", התלוצצה.