צעירה בשנות העשרה לחייה שהחיים לא האירו לה פנים, נאנסה על ידי גבר המבוגר ממנה פי שניים ויותר. לילה אחד, כשמאסה בגורלה, החליטה לעשות מעשה ונקטה בצעד קיצוני כדי להגן על עצמה.

פייפר לואיז מארה"ב, הייתה רק בת 15 כשנאנסה על ידי גבר בן 38. סיפורה החל כשניסתה להימלט מביתה המזניח במשך שנים. כעבור תקופה קצרה היא נפלה לידיו של אדם שסחר בה למטרות מין. לילה אחד הוא איים עליה בסכין וגרר אותה לדירתו של אדם בן 38 בשם זאכרי ברוקס, כשזו לא הייתה הפעם הראשונה שהיא אולצה לקיים עמו יחסי מין. 

באותו הלילה, כך סיפרה הצעירה, הוא אנס אותה ואחרי שנרדם, החליטה לואיז לעשות מעשה ודקרה אותו 30 פעמים. עברו שנתיים מאז ולפני זמן מה נגזרו עליה חמש שנות פיקוח על הריגתו של ברוקס. בנוסף לכך, היא נאלצה לשלם פיצוי בסך 150 אלף דולר למשפחתו של האנס, וזאת לאחר שהודתה באשמה בעבירת הריגה ללא כוונת זדון.

לפני כשנתיים, ברחה לואיז מאמה המתעללת. היא הייתה ישנה בחדר מדרגות של בניין מגורים באייווה. אחד השכנים החליט "לאסוף" אותה לביתו, שם היכה אותה ואילץ אותה לקיים יחסי מין עם גברים תמורת תשלום. כשלקח אותה לדירתו של ברוקס הוא הכריח אותה לשתות אלכוהול ולצרוך סמים עד שהיא כמעט איבדה את הכרתה. בקול חנוק מדמעות היא סיפרה: "אחרי שהבנתי שהוא אנס אותי שוב, הציף אותי זעם בלתי נשלט", היא אמרה בבית המשפט, "בלי לחשוב לקחתי את הסכין שאיתה הוא איים עליי ודקרתי אותו".

לואיז הביעה חרטה על מעשיה, אבל ציינה שוב ושוב כי היא הקורבן בסיפור. "אני מבינה שלמשפחה שלו קשה, הלוואי שהדברים היו מתרחשים אחרת. הייתי רוצה שהאירועים האלה לא היו קורים לעולם, אבל לומר שיש פה רק קורבן אחד זה אבסורד". עם הישמע גזר הדין, החליטה מורתה לשעבר לפתוח עבורה GoFundMe כדי לממן את הוצאות המשפט. עד כה נאספו 200 אלף דולר שיאפשרו לה להתחיל את חייה. היום, היא מספרת, היא חולמת על חיים טובים עבור עצמה.

בזמן ששהתה המתקן מעצר לבני נוער הצליחה לסיים את מבחני הבגרות "ואני מקווה ללמוד עיצוב גרפי ועיצוב אופנה", היא אומרת. "אני לא מפחדת מכליאה נוספת, אני חוששת רק שלא אוכל להגשים חלק מהחלומות שלי. אבל לא משנה מה הפרק הבא עבורי, אני אגדל ואצמח".