גבר ואישה ניהלו מערכת יחסים בת מספר שנים, עד שגילו שהם למעשה אחים ביולוגיים. התגלה כי שניהם נשלחו לאימוץ בגיל מוקדם ואומצו על ידי הורים שונים.

כעבור שנים, האחים הכירו זה את זו בנסיבות שונות לגמרי והתאהבו. הם עשו כל מה שבני זוג עושים, כולל לבלות יחד עם המשפחות. יום אחד, השניים החליטו לעשות בדיקת DNA כדי לגלות יותר על עצמם, וגילו את האמת המצמררת ששינתה את חייהם.

הדרמה שותפה ברבתות החברתיות על ידי האישה. היא כתבה: "הרגע גיליתי שיצאתי עד עכשיו במשך שש שנים עם אחי הביולוגי. אני בת 30 והוא אחי הגדול בן 32. אני קוראת לו החבר שלי גם כשאני מספרת לכם את זה. אני מרגישה מוזר לגבי זה. אומצתי כשהייתי תינוקת אבל לא ידעתי שהייתי ילדה מאומצת עד התיכון".

היא הוסיפה: "לא הרגשתי שננטשתי ולא היה לי אכפת יותר מדי. אני אוהבת את ההורים שלי והם אוהבים אותי. למי אכפת אם הם לא ההורים הביולוגיים. חבר שלי גם אומץ וכאשר נפגשנו זה היה אחד הדברים שחלקנו וקירבו ביננו. שנינו לא ידענו שהיינו מאומצים עד שהיינו בתיכון ולשנינו היה מזל והיו לנו הורים טובים. לא העבירו אותנו ממשפחה אומנת למשפחה אומנת".

עדיין ביחד, למרות הגילוי (צילום: מתוך טיקטוק)
עדיין ביחד, למרות הגילוי (צילום: מתוך טיקטוק)

הבחורה הסבירה שהיא חשפה את העובדה שהיא ובן זוגה אחים, כשעשתה בדיקת DNA לעצמה והזמינה אחת גם ל"חבר" שלה. "שלחנו את הבדיקה ואחרי חודש חזרו התוצאות, לפיהן גילינו שאנחנו אחים. הייתי בהלם, ברגע שגיליתי את זה לא סיפרתי לו. קיוויתי שהם עשו טעות, אבל הכול נהיה הגיוני. תמיד התלוצצנו על זה שאנחנו מאוד דומים. זה מפחיד אותי, אני לא יודעת מה לעשות. אני עדיין אוהבת אותו, יש לנו בית ביחד וחיים נוחים". 

השניים עדיין ביחד, אך בת הזוג שיתפה בפוסט נוסף בתחושותיה: "זה מאוד מוזר שאנחנו ישנים באותה מיטה. אני מתפללת לאלוהים שהייתה טעות בבדיקה ושבקרוב נקבל הודעה כזו".