גבר ואישה הנשואים כבר 15 שנים, עובדים שניהם במשרות בכירות בחברה גדולה בארץ עם הכנסה שנתית משותפת המגיעה לשבע ספרות. יחד הם העניקו לעצמם ולשלושת ילדיהם איכות חיים ברמה גבוהה.

במשך השנים, הבעל הכיר אישה אחרת במקום העבודה והתאהב בה. השניים ניהלו ביניהם רומן ארוך שבסופו של דבר הפך לקשר זוגי, הם "יצאו מהארון" ושכרו יחד דירה באחד ממגדלי היוקרה בעיר. אחרי שחשף את מערכת היחסים החדשה בפני משפחתו, החליט הגבר באמצעות עורכי הדין שרין ומורן סולן, לבקש גט ומשמורת משותפת על הילדים

עורכות הדין שרין ומורן סולן (צילום: ללא)
עורכות הדין שרין ומורן סולן (צילום: ללא)

אשתו הנבגדת הרגישה שעולמה חרב עליה והחליטה להתנגד ולנקום בו. לפני ערב ראש השנה, ביקש האיש מרעייתו ששלושת ילדיו יחגגו את ערב החג בדירתו יחד עם חברתו ויכירו אותה. האם, מבלי להתלבט, התנגדה ופנתה לבית המשפט בבקשה לצו הגנה שיאסור על הבעל לקחת אליו את הילדים בטענה ש"הוא איש אלים". 

עורכת הדין סולן, טענה בתגובה: "לא יעלה על הדעת שטענה שאין לה שום יסוד תדון בבית המשפט, ויותר מזה, בגלל הטענה הזו קיבלה האישה את הצו שמנע מהילדים להיות עם אביהם". מנגד, טען הבעל: "אשתי פשוט לא רוצה שהם יכירו את חברתי החדשה לחיים וסיפרה סיפורים שאני אדם אלים. מעולם לא הייתי אלים, לא פיזית ולא בשום צורה אחרת". 

עזב עם אחרת ולא הורשה לפגוש את ילדיו (צילום: ingimage ASAP)
עזב עם אחרת ולא הורשה לפגוש את ילדיו (צילום: ingimage ASAP)

האב הסביר כי מוקדם או מאוחר, הוא מתכוון להיפגש עם ילדיו והם יכירו את בת הזוג שלו כי "זו זכותם וזכותי". כאמור, האישה תצטרך להוכיח בימים הקרובים כי לטענתה יש על מה להסתמך, אחרת קיימת אפשרות שהצו יבוטל ושום דבר לא ימנע מהבעל לקחת אליו את ילדיו הקטינים על פי חלוקה הוגנת ומקובלת.