בת 22 שניהלה מערכת יחסים בת ארבעה חודשים עם בחור בן גילה, החלה לשים לב לפרטים מחשידים כשהייתה עמו במיטה. היא הבחינה כי לוקח לו יותר מדי זמן להגיע לסיפוק, מה שלא היה עד כה, וכך גילתה שהוא בילה עם אחרת

פרנילה טורחוב מנורווגיה, סיפרה לעוקבים שלה ב-TikTok כי היא והחבר יצאו יחד ארבעה חודשים לפני שהוא הודיע לה שהוא טס לטיול עם כמה חברים. עם חזרתו, לטענתה, הוא התנהג בצורה שונה מהרגיל. "עבר למעלה משבוע מאז שראינו אחד את השנייה. הגענו למיטה והוא 'סיים איתי' יחסית מהר. חשבתי לעצמי שזה קצת משונה, אבל לא אמרתי לו כלום", סיפרה בת ה-22 לעוקבים שלה, שהעדיפה להעלים עין מאחר ו"הייתה מאוהבת בבחור".

@pernilletorhov_ And my gut feeling was right 🤡 #foryoupage #repost #funnyweird #boystrip ♬ original sound - szasgrandchildren

טורחוב ניסתה לשכנע את עצמה שהיא מגזימה, אבל החשדות שלה התגברו אחרי שהבוגד התוודה בהודעת ווצאפ. "אני מרגיש קצת רע עם עצמי. יש משהו שלא סיפרתי לך", כתב לה החבר, "אחד החברים הזמין שתי בנות לטיול שלנו ושכבתי עם אחת מהן. לא היה לי עניין בה אבל היא נשארה לישון כי לא היה לה איך לחזור. היא ישנה בחדר שלי והעניינים התחממו, זה היה ממש טיפשי מצידי".

הצעירה נותרה בהלם מהווידוי: "כשקראתי את ההודעה הייתי בשוק. במיוחד מהעובדה שהוא בא אליי וקיימנו יחסי מין מיד אחרי שהוא היה איתה". היא סיפרה שהיא הייתה מאוכזבת מהדרך שבה הוא התוודה על הבגידה, וביקשה ממנו להיפרד, אך זה שוב הצית את הקשר בניהם. "החלטתי לתת לו הזדמנות שנייה בגלל שהוא בחור נורא נחמד", היא סיכמה בסרטון.