גבר מצפון קרוליינה נתקע עם חשבון שירותי טלוויזיה כבד, לאחר שהכלבלב התמים למראה שלו, כך לטענתו של האיש, הזמין ערוץ יקר המציג תכנים פורנוגרפיים, כך דיווח ה-The Mirror.

הבעלים, תומאס בארנס מאזור ראלי, צפון קרוליינה, נאלץ להגיש ערעור לחברת הכבלים DirecTV על חיוב בסך 70 דולר שגבו ממנו "שלא בצדק". האיש טען כי חיית המחמד שלו, כלב העונה לשם "מרינו", הזמין כנראה בטעות ערוץ למבוגרים בלבד.

הכלב אשם? חויב בסך 70 דולר על ערוץ למבוגרים בלבד (צילום: מתוך פייסבוק)
הכלב אשם? חויב בסך 70 דולר על ערוץ למבוגרים בלבד (צילום: מתוך פייסבוק)

הוא הסביר כי הכלב קפץ על הספה ולחץ בשוגג על הלחצן הלא נכון בשלט עם אחת מרגליו וכך לטענתו, הוזמן הערוץ. הבעלים בן ה-58, סובל מנכות ומקבל קצבה חודשית מהביטוח הלאומי, חייג למוקד השירותים של הכבלים במטרה לבטל את הערוץ ולבקש זיכוי על החיוב. בשיחה נמסר לו שהחיוב יבוטל ושהערוץ ייסגר אך הוא הסביר שהערוץ נותר פתוח.

הוא חייג למוקד השירות שוב ושוב אך ללא הועיל. מאוחר יותר באותו החודש, כשהגיע חשבון הטלוויזיה, בארנס הבחין כי הסכום שהגיע הוא אכן הקבוע אותו הוא משלם בכל חודש - מלבד 70 דולר נוספים - אותם הוא נאלץ לשלם על הערוץ שהזמין, לכאורה, הכלב. "ה-70 דולר האלה הם הסכום שאני צריך לאוכל", אמר בארנס ל-The Mirror. "זה גניבה לכל דבר. הם לא מוכנים לבטל את החיוב על משהו שלא הזמנתי". האיש, שבקשותיו עלו בתוהו, החליט להגיש תלונה לוועדת התקשורת הפדרלית, ובעזרתם הגיע לכמה בכירים בחברת DirecTV. 

מרינו, טרם התברר האם הוא האשם בחיוב החריג (צילום: מתוך פייסבוק)
מרינו, טרם התברר האם הוא האשם בחיוב החריג (צילום: מתוך פייסבוק)

לאחר התערבותה של הסוכנות הממשלתית, חברת שירותי הטלוויזיה הסכימה לבסוף לזכות את בארנס על הסכום המבוקש. אך יחד עם זאת, הוא עדיין חש מוטרד מהעובדה שלא הצליח להוכיח שלא הוא זה שהזמין את ערוץ התכנים הפורנוגרפיים.