טורי נקפרלין בת ה-19, יצאה עם החבר שלה שזהותו לא נחשפה, במשך שנה, כשלפתע חטפה דלקות חוזרות בדרכי השתן, כך דיווח ה-JamPress. לאחר שבדקה בגוגל, גילתה כי ככל הנראה, דלקת בשתן מועברת כמו מחלת מין, בזמן מגע מיני ויכולה לנבוע מריבוי פרטנרים. אך הצעירה ידעה כי יש לה בן זוג אחד וכי היא לא מקיימת מגע מיני עם אף אחד אחר. בדיוק אז היא החלה להבחין במספר דגלים אדומים. 

ימים לאחר מכן, חששותיה התגברו כאשר הבחינה בהודעות טקסט במכשיר הנייד של החבר שלה, אותן שלחה אישה זרה. "שמתי לב שהייתה לו הודעה מבחורה בשם אנה והשם שלה היה שמור כ'לא לענות' ", סיפרה נקפרלין. "לפני שנכנסתי להודעה עצמה, יכולתי לראות שכתוב 'גם אני אוהבת אותך'. הלב שלי צנח והתהפכה לי הבטן".

@cheftorrdee

♬ You're a Fucking Bitch Hope You Know That Shit - Atlus

"נכנסתי להודעה ואז גיליתי הכל. הוא שלח לה הודעות בהן כתב לה עד כמה הוא מאוהב בה, וגרוע מכך, הוא כתב 'הבחורה שאיתי בסך הכל מארחת לי חברה' ", הוסיפה בת ה-19 המזועזעת. באותו הרגע היא התעמתה עם בן הזוג והפצירה בו לקחת אותה הביתה. בדרך היא אמרה לו את כל מה שהיא יודעת והוא בתגובה התחנן שתסלח לו והבטיח שינתק קשר עם אנה "לא לענות".

"לפני שעלינו לרכב הוא התחנן בפני שנדבר על זה ואפילו ירד על הברכיים וביקש שאשאר", היא הוסיפה. בסוף השיחה היא החליטה לתת לו צ'אנס נוסף אך הסיפור קיבל תפנית גרועה עוד יותר. מקפרלין אמרה שהיא המשיכה לסבול מדלקות חוזרות בשתן במשך חודשים לאחר מכן, ושוב חשדה כי משהו קורה מאחורי גבה. 

"חיטטתי במכשיר הנייד שלו יום אחד כי משהו היה נראה לי מוזר. הייתה לי תחושת בטן שהוא לא דובר אמת ואכן צדקתי. היו לו הודעות, תמונות, סרטונים ועוד, שלו ושל נשים שקיים איתן יחסי מין. זה מטריד, לראות את בן הזוג שלך מתעד את עצמו עם שש נשים אחרות. אני האשמה היחידה בסיפור שנתתי לו עוד צ'אנס", אמרה.

@cheftorrdee

my pookie bear 🐻

♬ original sound - Megan Moroney

היא עזבה את החבר הבוגדני והמשיכה הלאה. חודשים לאחר מכן היא חשפה שהיא הכירה את "גבר חלומותיה", ושהם מנהלים כעת מערכת יחסים בריאה ומכבדת כשבעה חודשים. ולאקס - קארמה איטס א ביץ'.