רופאת עיניים חשבה שמקרה נדיר שקרה לה, יכול היה להיחשב כשיא גינס, כאשר היא גילתה 23 עדשות מגע בעינה של מטופלת. מאוחר יותר היא קרה למרכיבים עדשות מגע - להימנע מלישון איתן.

ד"ר קתרינה קורטייבה, מומחית לרפואת עיניים מניופורט ביץ', קליפורניה, סיפרה כי מטופלת שלה בשנות ה-70 לחייה, הגיע למרפאה והתלוננה על כאבים בעיניים שנמשכו כבר תקופה. הרופאה לא מצאה שום פרט חריג בבדיקה הראשונית, עד שנעזרה בנוזל עיניים מיוחד ומשכה את עפעפיה של החולה למעלה ולמטה.

***קשה לצפייה**

"אני רואה שתי עדשות, אני מסירה אותן בזהירות וממשיכה בבדיקה", אמרה הד"ר למטופלת. "אני רואה עוד, אני לא יודעת כמה בדיוק אבל יש שם הרבה מאוד". היא נעזרה במקלון אוזניים כדי לגרור החוצה את עדשות המגע מזווית העין, וברגע שלאחר מכן "שרשרת עדשות צנחה במורד העפעף", סיפרה קורטייבה."שברתי שיא גינס איתך, ספרתי כבר יותר מעשר". המטופלת המזועזעת אמרה: "כמה עוד? זה ממש מוזר. אני לא מאמינה לך".

רופאת העיניים תיעדה את המקרה החריג ופרסמה את הסרטון בחשבון האינסטגרם שלה, במטרה להזהיר את הצופים שלא לישון עם עדשות המגע שלהם. היא אמרה: "מקרה נדיר שבו משהי 'שכחה' להסיר את עדשות המגע בלילה והמשיכה להרכיב חדשות בכל בוקר - 23 ימים ברציפות".

עדשות המגע הראשונות שהוצאו מעיניה של המטופלת (צילום: מתוך אינסטגרם)
עדשות המגע הראשונות שהוצאו מעיניה של המטופלת (צילום: מתוך אינסטגרם)

הסרטון לא לבעלי לב חלש ורבים מהצופים הזדעזעו ממנו. אחד הגיב: "חודש אחד? את טוענת שב-23 מתוך 31 ימים, הגברת הזו פשוט לא זכרה שהיא צריכה להסיר את העדשות, אך בבוקר נזכרה להשתמש בחדשות?". אחרת כתבה: "איך זה יכול להיות ש-23 עדשות מגע היא לא הרגישה, אבל גרגר אבק מרגיש כמו מכונית שתקועה בעין?".

ערימת עדשות המגע שנשכחו בעין (צילום: מתוך אינסטגרם)
ערימת עדשות המגע שנשכחו בעין (צילום: מתוך אינסטגרם)