ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן מתעתעות במוחנו ואחרות חושפות היבטים נסתרים על האישיות שלכם. הציור הבא יכול לחשוף את סוג האדם שאתם, אך הכל תלוי במה שתראו בו קודם.

האשליה הזו שותפה על ידי כוכבת ה-TikTok הוויראלית @Mia_yilin, שמשתפת לעתים קרובות אשליות אופטיות רבות עם 165.4 אלף העוקבים שלה. העמוד שלה צבר עד כה 2.6 מיליון לייקים מגולשים רבים ברחבי הרשת. בתמונה שלפניכם, ניתן לראות זר פרחים לבנים פורחים שיוצרים פנים של אישה. השאלה היא האם ראיתם קודם את פניה של האישה או את זר הפרחים?

@mia_yilin The first thing you see in this painting says a lot about your personality! #personalitytest#physchologyfacts #psychologytest #trending #entertainment #funfacts#chinese#china #fengshui #fypシ #learnontiktok #fortune ♬ original sound - Mia Yilin 💖

לטענתה של יוצרת התוכן, המשמעויות שונות אז כדאי לכם להביט שוב. "אם ראיתם את הפרחים קודם, יש לכם נטייה לראות את הטוב בכולם, גם כשאחרים מאכזבים אתכם, אתם בורחים לסלוח להם ולהאמין בכל ליבכם שהם לא התכוונו. אתם מאוד לא החלטיים ותמיד נלחצים מכך שאתם לא יודעים מה לעשות בסיטואציות מסוימות. אתם מאמינים ש'מה שצריך לקרות יקרה' וזורמים עם החיים", אמרה ילין.

עם זאת, היא הסבירה שאם ראיתם את פניה של האישה, המשמעות שונה לגמרי. "אחרי פרידות במערכות יחסים, יכול לקחת לכם חודשים להתקדם ואתם נוטים שלא להתגעגע למה שהיה בעבר. בכל פעם שאתם רוצים לעשות צעד, אתם מנסים כמיטב יכולתכם, אם כי לעתים קרובות אתם מרגישים מאוכזבים מהעקשנות של אחרים שיכולה לעכב אתכם בלבצע את הדברים".

אז מה אתם ראיתם קודם?