לפחות 12 ארונות קבורה ובהם שרידי אדם נותרו תלויים באוויר, זאת לאחר שבית קברות בן ארבע קומות קרס בנאפולי, איטליה, ביום שני.

קריסת חלק מהמבנה "פוג'יוריאלה" - בית הקברות העתיק והגדול ביותר בדרום איטליה - הייתה השנייה במספר רק בשנה האחרונה. כך דיווח ה"גרדיאן". השלטונות הכריזו על סגירת האתר ופתחו בחקירת הסיבה להתמוטטות בניין השיש, הקרוי "תחיית המתים".

וינצ'נזו סנטאגלה, חבר מועצה בנאפולי ואחראי על בתי הקברות, אמר ל"גרדיאן": "כמינהל, אנו דואגים לכל הטיפולים הנדרשים". בית הקברות היה ריק ממבקרים בזמן הקריסה, מכיוון שזה קרה לאחר שעת הסגירה.

פוליטיקאים מקומיים ובני משפחותיהם של המנוחים, האשימו את הניהול הלקוי והתחזוקה של בית הקברות בהרס. בחודש ינואר השנה, בניין אחר באזור בית הקברות שקרס, גרם להריסתן של 300 גומחות קבורה. בני משפחתו של אחד מהמנוחים מחו ביום שלישי בדרישה לשפר את הנהלת בית הקברות ולטפל בליקויים בנדרשים.

"זהו מצב קריטי ובלתי מתקבל על הדעת", אמר פרנצ'סקו אמיליו בורלי, אחד מחברי המועצה המקומית. "במשך שנים רבות מדי, בתי הקברות בנאפולי נוהלו בצורה שגויה ונפלו טרף לרמאים". החקירה בעניין נמשכת.