בחור צעיר מריו שבברזיל, ניסה לשעשע את ילדי שכונת העוני וילה קרוזיירו והתחפש לענק הירוק לכבוד פסטיבל שנערך בשכונה. אבל כמו ברוס באנר, גם סנטוס התקשה לחזור לצבעו המקורי והיה בהלם כשהוא גילה שהצבע סירב להישטף.

פאולו אנריקה בן ה-35, כבר צבע את עצמו בעבר בירוק כשהתחפש לאותה הדמות באירוע אחר, רק שהפעם לא הצליח להשיג את הצבע הקבוע בו היה משתמש, והוא נאלץ להסתפק בתחליף. אחרי קירצופים רציניים יחד עם אמו, בסופו של דבר סנטוס גילה שהוא השתמש בצבע שנועד לטילים וצוללות גרעיניות.

הייתה לו כוונה טובה בסך הכל (צילום: מתוך פייסבוק)
הייתה לו כוונה טובה בסך הכל (צילום: מתוך פייסבוק)

בניסיון לשוב לדמותו, בילה אנריקה את כל יום ראשון ושני במקלחת ונאלץ לישון על רצפה מכוסה בשקיות פלסטיק. אבל מעבר לביש המזל שגזל יומיים מחייו של בן ה-35 והמון אנרגיה, הוא חשש שהוא עלול לחטוף הרעלה מהצבע, אך למזלו לא סבל מאף סימפטום. הגבר עובד בימים כמשגיח בבריכה וכתקליטן בלילות המוכר בשם אם.סי מרונזינו, אבל את הפרסום הרב הוא קיבל בזכות הדיווחים בתקשורת המקומית שהוסיפה להשפלה של הברזילאי המיואש ופרסמה את התמונות שלו עם אמו, אליה התייחסה כבת זוגו.

כנראה שנמאס לו לישון על הרצפה בתוך שקית זבל כי הצבע הוסר לבסוף אחרי שהאיש גייס כמה מחבריו הבריונים לסשן קרצופים אינטנסיבי של 24 שעות. אז רק נסכם - פאולו ניסה לעשות מעשה טוב למען ילדי השכונה העניים וזכה ביומיים מייאשים, סכנת מוות ותמונה עם "חברתו" מקרצפת אותו עם מברשת לאסלות.