מחלקת השימור בניו זילנד פרסמה שהיא מחפשת "מפקח על המגוון הביולוגי" בהאסט, שנמצאת בקצה המערבי של הפארק הלאומי באי הדרומי של המדינה.

לפי התקשורת המקומית, למרות התפקיד שמציע למועמדים ימים של סיור בחלקים המרהיבים ביותר של ניו זילנד, שייט בסירות ואפילו כמה טיסות במסוק - רק שלושה אנשים הגישו מועמדות. "המשרה היא באחת מהסביבות הטבעיות והמדהימות ביותר שיש לעולם להציע", אמר ויין קוסטלו, מנהל התפעול של DOC בדרום ווסטלנד ל-Stuff.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>

"המקום מרהיב, אבל העבודה לא מתאימה לכולם. אתם צריכים להיות עצמאיים ועם מסוגלות לעבודה בטבע. אם אתם מעדיפים לשבת בסלון עם קפה ומחשב נייד- זה לא בשבילכם". בשל היעדר מועמדים, קוסטלו הטיל רשת רחבה יותר הכוללת פיתיון. "המקומיים ידידותיים להפליא", הוסיף. "יש כמה מהמשפחות הוותיקות של ניו זילנד שהחלו את דרכם בעבודת חקלאות ובדייג בצד הזה של העולם ופשוט נשארו כאן".

מה שקוסטלו לא סיפר, הוא שהאזור לא מתאים גם לאלה שמעדיפים את החיים בעיר גדולה. כ-200 תושבים גרים בעיר והסופרמרקט הקרוב ביותר נמצא במרחק של שעתיים נסיעה משם. עם זאת, במקום חנויות ושירותים, האזור פורח בפלאי טבע עם יערות גשם עבותים, קרחונים והרים נישאים ברחבי הפארק. מנהל התפעול הסביר שהמטרה העיקרית של התפקיד היא "להציל את חיות הבר מפציעות, סכנות ועוד. אנו עושים עבודה יוצאת מן הכלל". 

לגבי השכר, ובכן, נשמע לא רע כשהוא נע בין 41 ל-53 אלף דולר. "אנו מחפשים אנשי צוות טובים, שאוהבים לעבוד עם אנשים אחרים ומעוניינים להיות חלק מצוות גדול יותר. אם יש לכם יוזמה ואתם עצמאיים, פנו אלינו", סיכם קוסטלו.