שמחתם של בני הזוג הללו הפכה במהירות לפאניקה אחת גדולה, וזאת לאחר שכמעט אירע אסון במסיבת גילוי מין העובר שלהם. אחד ממתקני הזיקוקים התקלקל וכמעט שרף את ביתם של השניים.

ג'ני אלרקון ולוקאס מוטה, שמתגוררים בריו דה ז'נרו, ברזיל, ערכו טקס קטן ומרגש, רכשו זיקוקים וקונפטי, העמידו שורת אותיות שיצרה את המילה "babies" ואפילו שכרו צלם וידאו מקצועי כדי שיתעד את הרגע שבו יגלו את מגדר העובר. הכל החל כמתוכנן, כשבתיעוד ניתן לראות את הזוג נכנס יחד לרחבה המקושטת בהתרגשות רבה כשהם עומדים במרכז וממתינים לראות יחד עם כולם את צבע הקונפטי שיענה על השאלה: האם זה בן או בת?

@jennialarcon_

Gente kkkkkkkkkkkkkkk e estava ao vivo lá na rede ao lado, eu salvei a live 😂

♬ som original - Jenni Alarcon

שניות לאחר מכן עשן ורוד וזיקוקים מילאו את הרקע ובני הזוג התחבקו בהתלהבות, אך ברגע שאחרי - הבחינו השניים כי פרגוד הקש שמאחוריהם עולה באש. בסרטון שהפך לוויראלי, ניתן לראות איך ההתרגשות הפכה בין רגע לבהלה גדולה כשהאורחים נשמעים צועקים ברקע. בינתיים נראה מוטה גורר את אחת מהאותיות הגדולות שהיו בסמוך לזיקוקים כדי למנוע התלקחות נוספת.

שנייה לפני שהבינו שפרצה שריפה ממש מאחוריהם (צילום: מתוך טיקטוק)
שנייה לפני שהבינו שפרצה שריפה ממש מאחוריהם (צילום: מתוך טיקטוק)

בו זמנית אורחים נוספים שהיו במסיבה ניסו להשתלט על הלהבה והזמינו את מכבי האש. אלרקון פרסמה את הסרטון במדיה החברתית TikTok, שם הוא נצפה יותר מ-4.7 מיליון פעמים. האם לעתיד הבהירה כי אף אחד לא נפגע וזו הייתה רק "בהלה שחלפה. אה, ואלו שתי בנות, למי ששאל".