משתמש TikTok פרסם תיעוד מזעזע שהחל לרוץ ברחבי האינטרנט, בו נראו מספר עובדי מטבח ברשת KFC כשהם מחבלים במזון שאמור היה להיות מוגש ללקוחות. נטען כי הקליפ הקצר צולם בסניף של הרשת בבריזביין, אוסטרליה "בסוף המשמרת".

הקבוצה שכללה לפחות ארבעה עובדים, נראתה חוטפת חופנים של אוכל, כולל צ'יפס, חסה והעוף המטוגן המפורסם. הם תועדו מלקקים את המזון לא לפני שהחזירו אותו לתא החימום ופרצו בצחוק. עובד אחר נראה אוחז חופן של חסה ונוגס בו, ולאחר מכן משליך אותו בחזרה לתוך המיכל המיועד להכנת מנות ללקוחות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

העוף המטוגן המפורסם (צילום: מתוך טיקטוק)
העוף המטוגן המפורסם (צילום: מתוך טיקטוק)

הסרטון המזעזע גרם לסלידה רחבה מצד מעריצי KFC, שתייגו את התנהגות העובדים כ"ברברית" וקראו לקמעונאית המזון המהיר לפתוח בחקירה. ה-The Sun פנה לרשת לקבלת תגובה, בזמן שהמשתמש ששיתף את התיעוד זכה ליותר מחצי מיליון צפיות ואלפי תגובות, רגע לפני שמחק אותו מהרשת.

לא פסחו על החסה (צילום: מתוך טיקטוק)
לא פסחו על החסה (צילום: מתוך טיקטוק)

גולשים רבים הספיקו להביע דאגה לגבי נוהלי בטיחות המזון וההיגיינה, שניכר כי העובדים התעלמו מהם לחלוטין. "זה מה שעשיתם בזמן שחיכיתי לאוכל שלי?", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "מקווה שיפטרו אתכם". רבים אחרים דחקו ברשת המזון המהיר "להתמודד" עם ההשלכות וטענו שהם יעבירו את הצילומים למשרד ההנהלה הראשי.