מרקו אנטוניו בן ה-32, נורה למוות לגמרי בטעות בעת שסייר עם אשתו הטריה מחוץ לכנסייה בעיר קבורקה, מקסיקו, כאשר מלחמות הקרטל השתוללו במדינה. בני הזוג פנו לעבר רכב החתונה שלהם בסביבות השעה 17:00 ביום שבת, כאשר אלמוני שהופיע במקום פתח באש.

אורחים מבוהלים מיהרו לעזור לשניים, כשמספר כדורים פגעו בחתן. צילומים מזעזעים הראו את בני משפחתם וחבריהם של בני הזוג בפאניקה, כאשר פרמדיקים ניסו להציל את אנטוניו.

בני הזוג, שעות ספורות לפני אירוע הירי (צילום: מתוך פייסבוק)
בני הזוג, שעות ספורות לפני אירוע הירי (צילום: מתוך פייסבוק)

למרות המאמצים, מותו של בן ה-32 נקבע במקום. אשתו שבורת הלב הטרייה, צולמה כשהיא נעזרת בבן משפחה כשהשמלה שלה מכוסה בדם. היא פונתה לבית החולים ושוחררה באותו הלילה.

רשויות המדינה לא אישרו האם התקרית הייתה קשורה לפשע מאורגן או למלחמות הקרטלים בעיר. לדבריהם: "אנטוניו נהרג ממתקפה ישירה ולא בטעות". משרד התובע הוסיף: "המתקפה נגדו הופנתה כלפי אדם אחר שהתחתן אף הוא באותה השעה בעיר אחרת. אנו נחקור את המקרה, נבהיר את העובדות במלואן ונמצא את האחראים למעשה".

הכלה, אבודה ומלווה בבן משפחה כששמלתה מלוכלכת מדם אהובה (צילום: מתוך פייסבוק)
הכלה, אבודה ומלווה בבן משפחה כששמלתה מלוכלכת מדם אהובה (צילום: מתוך פייסבוק)

על פי הרשויות, אדם אחר נורה מספר פעמים בחתונה אחרת באותו לילה. מושל המדינה, אלפונסו דוראזו אמר: "זו הייתה מתקפה שנועדה לאדם מסוים. מאמינים שמלחמות הסמים של מקסיקו אחראיות לכ-300 אלף מקרי מוות מאז 2006, הכוללות מקרים מהנוראיים ביותר שאפשר להעלות על הדעת".