גבר בשנות ה-30 לחייו תועד נכנס לבר במנהטן שבניו יורק כשהוא לבוש במדי האס אס, רגע לפני שגורש מהמקום בצעקות. התקרית תועדה ופורסמה ברשת החברתית טוויטר במוצאי שבת, כאשר אנשים יצאו לחגוג כשהם מחופשים לכבוד ליל כל הקדושים הקרב ובא.

בסרטון, הגבר נראה כשהוא לבוש בסט מדים מלא הכולל סרט עם צלב קרס על זרועו. הוא נכנס לבית הקפה, התקרב אל הבר ככל הנראה כדי להזמין לעצמו משקה, והותיר את המבלים האחרים מזועזעים. "מה קורה איתך?", קראה לעברו אחת מהנשים שנכחה במקום באותה העת.

רגע לאחר מכן, כשהבין שכנראה לא יקבל שירות מהעובדים, נאמר לו בבוטות לעזוב את המקום. "כדאי לך ללכת מכאן", אמרה לו אישה אחרת בעוד שהמלצר שעבד באותה המשמרת ניגש אל האיש עם המדים והנחה אותו לצאת החוצה כשהצביע על הדלת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גורש מהמקום בצעקות (צילום: צילום מתוך טוויטר)
גורש מהמקום בצעקות (צילום: צילום מתוך טוויטר)

המארחת שעבדה בבית הקפה טענה כי אותו הגבר לא היה מוכר לאף אחד מהעובדים. התיעוד בן 18 השניות נצפה 7.8 מיליון פעמים עד כה, וזכה ל-11.9 אלף תגובות של גולשים שהזדעזעו גם הם מהתקרית. "כל הכבוד לעובדי הבר", כתה גולש אחד. שני הגיב: "אני בהלם על כך שאף אחד לא טרח לתת לו אגרוף בשנייה שהוא צחקק לו". שלישי הוסיף: "בכנות - זה מזעזע לראות שבשנת 2022 אנחנו עדיין רואים דברים כאלה".