ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן משנות את הדרך בה אתם רואים את העולם סביבכם ואחרות יכולות לחשוף היבטים נסתרים על אישיותכם. התמונה הבאה תחשוף האם אתם ידידותיים או סגורים יותר, הכל תלוי בפרט בו תבחינו קודם.

האשליה פורסמה על ידי כוכב ה-TikTok צ'ארלס מריוט, שמשתף לעתים קרובות עם עשרות אלפי העוקבים שלו אשליות אופטיות ומבחני אישיות רבים. בסרטון ניתן לראות אישה כשראשה מוטה לאחור. אך כמה צופים טוענים שהם הבחינו בגלים המתנפצים. הביטו בתמונה וקראו את הפירוש של מה זה אומר עליכם.

מריוט, משתף אינספור אשליות אופטיות עם העוקבים שלו (צילום: מתוך טיקטוק)
מריוט, משתף אינספור אשליות אופטיות עם העוקבים שלו (צילום: מתוך טיקטוק)

לדבריו של מריוט: "אם הבחנתם בגלים שבים קודם, הדבר מעיד על כך שאתם ידידותיים וכריזמטיים ונוטים להיפתח בפני הקרובים אליכם. אתם אוהבים את השמש שמוציאה מכם את האישיות החמימה והעליזה שלכם".

"אך עם זאת, אם ראיתם קודם האישה, זה אומר שאתם נזהרים מאחרים ונמנעים מלחשוף יותר מדיי. אתם עוצמתיים ועצמאיים אבל אתם צריכים ללמוד לצאת מאזור הנוחות שלכם לעתים קרובות יותר", הוסיף כוכב הרשת.

הגולשים התרשמו מהפירוש של מריוט לאשליה, כשרבים מהם הגיבו לו שהוא מדייק בכל פעם. "ראיתי את האישה ואתה צודק לגבי", כתבה גולשת אחת. אחר הגיב: "אני באמת צריך לצאת מאזור הנוחות שלי".