מקרה חריג אירע לפני מספר ימים בהודו, כאשר אישה צעירה הנמצאת בתרדמת, ילדה את התינוקת אותה נשאה ברחמה רגע לפני שעברה תאונה קשה מוקדם יותר השנה.

שאפייה בת ה-23 מהודו, הייתה מעורבת בתאונת אופנוע מחרידה בחודש מרץ האחרון, אשר הותירה אותה עם פגיעות ראש קשות, לאחר שלא חבשה קסדה. היא נזקקה מאז ללא פחות מחמישה ניתוחי מוח - תוך שהיא בשליש הראשון והשני להריונה.

כנגד כל הסיכויים, בת 23 ילדה את בתה למרות שהיא שרויה בתרדמת (צילום: מתוך פייסבוק)
כנגד כל הסיכויים, בת 23 ילדה את בתה למרות שהיא שרויה בתרדמת (צילום: מתוך פייסבוק)

האם הטרייה מאוטר פראדש שבצפון המדינה, רכבה יחד עם בן זוגה על קטנוע רגע לפני התאונה הקשה. היא פונתה מהזירה כשהיא מחוסרת הכרה לבית החולים All India Institute of Medical Sciences (AIIMS) בבולנשאהר. בת ה-23 הועברה בדחיפות לחדר הניתוחים, שם גילו הרופאים כי היא בהריון ושקלו להפסיקו בטענה שהעובר לא ישרוד.

בבדיקת אולטרסאונד שבוצעה, נראה היה כי ההריון תקין ובסופו של דבר, המליץ הצוות הרפואי למשפחה להשאירו. למרות שהמנתחים נתנו לאם סיכויים קלושים להתעורר מהתרדמת בה היא שרויה, היא ילדה, באופן מדהים, תינוקת בריאה ושלמה ב-22 באוקטובר בניתוח קיסרי.

מאז הלידה, שאפייה נותקה ממכשירי ההנשמה ומדי פעם היא מזיזה את ראשה ואת רגליה. משפחתה מתפללת ומקווה שיום אחד תפגוש את בתה. המנתח, ד"ר דיפאק גופטה, כינה את המקרה "חריג ביותר", והוסיף: "לא נתקלתי באף מקרה כזה בכל 22 שנותיי כרופא נוירוכירורגי. הצעירה נמצאת במצב יציב כעת ונושמת בכוחות עצמה".