האשליה האופטית שלפניכם יכולה לחשוף פרטים נסתרים על אישיותכם - הכל לפי הפרט בו תבחינו קודם. התמונה שותפה על ידי מיה ילין במדיה החברתית TikTok, שמשתפת לעתים קרובות אשליות אופטיות ומבחני אישיות עם 168 אלף העוקבים שלה, וצברה למעלה מ-56.2 אלף צפיות.

האשליה מציגה דמות מחליקה על הקרח תחת אור ירח, כשמצד אחד שלה עצים ויער, ומצד שני קהל מריע. אך אם תתבוננו היטב, תראו שחלק מההמון מהווה את צמרות העצים. במה הבחנתם קודם?

@mia_yilin What’s the first thing you see in this painting? #personalitytest#physchologyfacts #psychologytest #trending #entertainment #funfacts#chinese#china #fengshui#fyp #fypシ #learnontiktok #chinesewithmia#mia_yilin#Asian#fortune ♬ original sound - Mia Yilin 💖

לדבריה של ילין, אם ראיתם את העצים קודם: "אתם נוטים להיות די קרירים כלפי האנשים שאתם פוגשים לראשונה. עם זאת, ברגע שתתקרבו ותכירו טוב יותר - אתם הופכים להיות חמימים ומצחיקים. למעשה, כשאכפת לכם ממישהו אתם תעשו כל שביכולתכם כדי לסייע לו אך אתם בדרך כלל נפגעים מאותם אנשים, מאחר ואתם לא תמיד זוכים ליחס דומה בחזרה".

"לעומת זאת", הסבירה כוכבת ה-TikTok: "אם הבחנתם בקהל, אתם יצורים חברתיים מאד. הסובבים אתכם נדהמים מהיכולות שלכם להתיידד ולהתחבר לאחרים. מנגד, ברוב המקרים אתם סובלים מבעיות אמון, מאחר ואתם בטוחים שאנשים מתקרבים אליכם רק כשהם צריכים מכם דבר מה. מטבעכם - אתם תמיד מסתכלים על הצד החיובי של הדברים. ישנם אנשים שמקנאים בקסם האישי שלכם אבל אתם לא נותנים לזה להשפיע עליכם".