אישה נשואה ואם לשלושה החליטה להקים "עסק פורח" ולנצל את בעלה לשם כך. היא משכירה את בעלה לאחרות במשך שישה ימים בשבוע - בכל פעם לאחרת ולפעמים ללקוחות חוזרות בתמורה לכמה דולרים. 

לורה יאנג בת ה-38, קיבלה רעיון מעניין מפודקאסט, שם שמעה כיצד אדם מתפרנס מהרכבת רהיטים ותיקונים עבור אנשים אחרים. היא החליטה לפתוח עסק משלה - כשהמוצר שהיא מוכרת הוא בעצם בן זוגה ואב ילדיה, ג'יימס בן ה-42.

היא פתחה עמוד פייסבוק, שם הציעה ללקוחותיה העתידיים כי בעלה יוכל לבצע עבורם מגוון מעבודות הבית במחירים זולים ומשתלמים כמו תליית טלוויזיה, צביעה, תיקון והרכבה של רהיטים ועוד. לאיש בן ה-42 הייתה לקוחה ראשונה בתוך יום אחד, ועד מהרה הוא החל לעבוד שישה ימים בשבוע, מתשע בבוקר ועד שמונה בערב - כשרוב הלקוחות הן נשים.

בזמן שג'יימס "מושכר", אשתו יאנג מנהלת את החשבונות של העסק הקטן, את אתר האינטרנט ואת עמוד הפייסבוק. לטענתה: "אנחנו מלאים עד תחילת ינואר. נאלצנו להוסיף עוד שעות העבודה".

הבעל נאלץ לוותר על עבודתו כמחסנאי כדי לטפל בשלושת ילדיהם, כששניים מהם על הרצף האוטיסטי, יחד עם האם. ג'יימס בעצמו אובחן עם אוטיזם לפני ארבע שנים ולמד כי הבנייה עוזרת לו להתמודד היטב עם מצבו. בת ה-38 אמרה: "הוא ממש טוב בבנייה של דברים גם בלי שנותנים לו הוראות. אז חשבתי שאם יש משהו שהוא יכול לעשות ולהצליח בו - זה בדיוק זה. הוא מסוגל לחשוב מחוץ לקופסה וזה מה שמייחד אותו".

השניים לא גובים תשלום על כל עבודה אלא עובדים לפי שעה בתעריף של 45 דולר, או תעריף יומי בסך 220 דולר. הם מציעים הנחה משמעותית לבני 65 ומעלה, נכים, סטודנטים ולהורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. "אנו יודעים איך זה להיות אימא ואבא לילדים שנמצאים על הספקטרום. אנחנו צריכים את הכסף אבל גם נעזור לאלה שיש להם קשיים", סיכמה יאנג.