אישה הריונית בת 26 ואם לילד, נסעה ביום שלישי האחרון לבית החולים לבדיקה שגרתית. באמצע הנסיעה, היא החלה לחוש צירים ונאלצה ללדת במושב האחורי של המונית בה נסעה. הנהג החליט לחייב אותה על כך.

לפארח קקנינדין מקינגהאמשייר, בריטניה, היה תור לבדיקת אולטרסאונד במרפאת הנשים בה היא מטופלת. בבוקר יום שלישי, היא הזמינה מונית ויצאה מביתה לכיוון בית החולים שנמצא במרחק של 13 קילומטרים בלבד ממקום מגוריה. כחמש דקות בלבד לאחר שעלתה לרכב, בת ה-26 נתקפה צירים והרגישה כי היא עומדת ללדת בכל רגע.

"ירדו לי המים במונית", אמרה האם הטרייה". "הנהג שאל אותי אם אני רוצה שהוא יעצור ואמרתי לו שימשיך בנסיעה, כי האמנתי שאספיק להגיע לפני שהתינוקת תיוולד". מאחר והמונית הייתה תקועה בפקק, קקנינדין לא הצליחה להגיע בזמן לבית החולים ונאלצה ללדת במושב האחורי של הרכב, בזמן שהנהג התקשר למוקד החירום כדי לקבל הנחיות.

"היינו מספיק קרובים לבית החולים וכשהגענו הצוותים חיכו לי ממש בכניסה והיו בהלם. הצלחתי ליילד את עצמי והתינוקת יצאה בריאה ושלמה", סיפרה בת ה-26, אם לילד נוסף, קהיר בן השנתיים. "לא היה לי זמן לחששות או פחדים - הראש כבר היה בחוץ ועשיתי את זה".

ילדה במונית והנהג חייב אותה בגין
ילדה במונית והנהג חייב אותה בגין

ימים לאחר הלידה, טענה קקנינדין כי היא קיבלה חשבונית מחברת המוניות שכללה "דמי ניקיון בשווי 120 דולר" אותם עליה לשלם בנוסף לדמי הנסיעה בסך 34 דולר. "אני מבינה שעשיתי קצת בלגן, אבל זה קצת מכוער מצידם", אמרה האם הטרייה.

היא הסבירה כי היא אכן מתכוונת לשלם את דמי הניקיון. "מה שמצחיק הוא שתחנת המוניות ממנה הזמנתי את הנהג, נמצאת ממש בסוף הרחוב בו אני גרה. אני רואה את הרכב שילדתי בו בכל יום", סיכמה קקנינדין.