מפעם לפעם נחשפים עוד ועוד ליקויים בניקיון מקומות אירוח ברחבי העולם, מאי החלפת מצעים ועד שיערות במקלחת. היילי, עובדת בענף המלונאות כבר 15 שנה, שיתפה את 128.2 אלף העוקבים שלה ברשת החברתית TikTok כיצד לבדוק את המזרון בחדר המלון, ולוודא שאינו נגוע בפשפש המיטה האימתני.

ראשית, היא הזהירה את האורחים שלא לפרוק את מזוודותיהם לפני שהם מבצעים בדיקה יסודית בחדר. כדי לזהות את מקומות המסתור האהובים ביותר על בעל החיים הזעיר, תצטרכו לכבות את האורות ולהסיט את הווילון. לאחר מכן, השתמשו בפנס הטלפון שלכם כדי לחפש את הפשפשים בכל פינות המזרן. "החשיכו את החדר והיעזרו בפנס של מכשיר הנייד", אמרה היילי.

@haleewithaflair Replying to @nattiixxx How to check your Hotel Room #hotels #hoteltiktok #storytime #hotellife #roomtour #bedbugs #bedbugsinhotel ♬ original sound - Halee-Hotel & Travel Expert

לטענתה של כוכבת ה-TikTok, עדיף לבצע את החיפוש "בלילה מכיוון שמדובר בחיות ליליות ויש סיכוי גבוה יותר שהן יצאו ממקום המסתור כדי למצוא טרף". עוד היא הסבירה כי אם אינכם רואים את החרקים עצמם, מספיק שתאתרו כתמי דם, שכן זו הוכחה מספיק טובה לכך שהפשפש נמצא בסביבה.

"הדבר בראשון שעליכם לעשות במידה וזיהיתם פשפשים או כתמי דם ובמידה וכבר פרקתם את הכבודות - הוא לארוז את כל הדברים שלכם בשקיות. למה בשקיות? תאמינו לי, לא הייתם רוצים שהפשפשים יעשו את דרכם לביתכם כשהם על הציוד האישי שלכם", אמרה. "צלמו את ההוכחות, גשו לדלפק הקבלה והציגו אותן. דרשו לקבל חדר אחר", הציעה היילי.

@haleewithaflair #stitch with @Matt & Abby Bed Bug Hotel Hacks #hotels #hoteltiktok #traveltips #bedbugs #hotellife ♬ original sound - Halee-Hotel & Travel Expert

לטענתה, אם מצאתם סימנים לכך שפשפש המיטה חי בחדר המלון בו התארחתם, אין זה אומר שהוא נמצא בכל החדרים. בקשו חדר אחר בקומה אחרת או בצד אחר של המלון. הסרטון שלה נחשף לכ-5.2 מיליון צופים וגולשים רבים הודו לה על החשיפה.