אישה מטקסס מתנשאת לגובה של 2.12 מטרים וזכתה בשיא גינס בזכות כפות הרגליים הגדולות במיוחד שלה. בינה לבין האישה הגבוהה ביותר בעולם מפרידים בסך הכל שלושה ס"מ בודדים.

שיאי גינס הכריזה על טניה הרברט מיוסטון, טקסס, ארה"ב, כבעלת כפות הרגליים הגדולות ביותר לאדם חי ממין נקבה. זאת לאחר שכף רגלה הימנית נמדדה באורך של כ-33 ס"מ וכף רגלה השמאלית נמדדה באורך של כ-32.4 ס"מ. השיאנית נועלת נעליים במידה 53 "תלוי במותג", כך לדבריה, והיא נמוכה בשלושה סנטימטרים בלבד מרומסייה גלגי מטורקיה, האישה הגבוהה ביותר בעולם שחיה, המתנשאת לגובה של 2.15 ס"מ. הרברט הסבירה כי היא חייבת להזמין את הנעליים שלה דרך האינטרנט, מכיוון שאין חנות שמחזיקה מידה גדולה מספיק שתתאים לכפות רגליה.

היא הסבירה כי רוב חייה נאלצה לרכוש נעליים במחלקת הגברים, ונשים נוספות שגם הן בעלות כפות רגליים גדולות מהרגיל, הציעו לה מספר טיפים כיצד תוכל למצוא נעלי נשים במידתה ולא רק בין נעלי הגברים. "הייתי קונה כמה מהנעליים הגדולות ביותר שיכולתי למצוא בחנויות נעליים אינטרנטיות, ובנוסף הייתי צריכה לבקש שירחיבו אותן בשבילי כדי שיתאימו לרגליי", אמרה השיאנית.

למרות שהייתה גבוהה משמעותית מבני גילה בתקופת ילדותה, הרברט סיפרה כי תמיד הרגישה בטוחה בגובה שלה. "ההורים שלי לימדו אותי איך להיות בעלת הערכה עצמית גבוהה וגם בתור ילדה, תמיד האמנתי שלהיות גבוה זה לא דבר רע", אמרה.

כשהיא אוחזת בתואר החדש שלה, הסבירה השיאנית כי היא מקווה שהסיפור שלה ייתן השראה לחברות ייצור הנעליים והבגדים, כי שירחיבו את הסחורה שלהם למגוון גדול יותר של מידות ויספקו נעליים מותאמות אישית ובמחירים סבירים יותר. "להיות מחזיקת שיא עולמי גרם לי להבין שיש לי את המפתח להרבה מאוד דלתות, כשבניהן תעשיית המידות. אני רוצה להיות זו שתשפיע ותעשה שינוי בכל מה שקשור להגבלה במידות נעליים ובגדים".