אחרי שהושעה בחודש שעבר מרשת הטוויטר בעקבות מספר התבטאויות אנטישמיות, אתמול נוכחנו לגלות כי חשבונו של הזמר קניה ווסט חזר לפעול לאחר שהוא כתב את המילה "שלום" עם "סמיילי" לצידה. כרגע לא ברור האם מדובר בניסיון פיוס של הראפר עם העם היהודי, או שזו דרך נוספת למשוך תשומת לב. בארץ לא נותרו אדישים לציוץ, ובטוויטר הרשמי של מדינת ישראל, לו 875 אלף עוקבים, הוצגה התגובה של הזמר ולידה נכתב: "היינו מאוד רוצים להיות מודרים מהנרטיב הזה".

שובו של קניה ווסט: הראפר האנטישמי כתב רק מילה אחת, והרשת גועשת

ואז נרשמה הפתעה, כאשר הבעלים של טוויטר, אילון מאסק, צייץ: "הציוצים שלכם טובים! מדינות נוספות צריכות לצייץ ככה. לא כיף להיות כל כך משעמים".

החשבון של ישראל הוסיף גם בדיחה קטנה, ותייג את הזמרת טיילור סוויפט, שהסתכסכה בעבר עם ווסט. כזכור, בשנת 2009, סוויפט זכתה בפרס הקליפ הטוב ביותר בטקס פרסי המוזיקה של MTV על השיר "You Belong With Me".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

סוויפט, שהייתה רק בת 19, עלתה לבמה והחלה לשאת את נאום הזכייה שלה, כאשר ווסט התפרץ לבמה, חטף לה את המיקרופון וטען שביונסה הייתה צריכה לזכות בפרס.

"טיילור, אני ממש שמח בשבילך, אני אתן לך לסיים, אבל לביונסה היה אחד הסרטונים הטובים בכל הזמנים", אמר ווסט לסוויפט ההמומה.

לאחר ששיחה בין ווסט לסוויפט הודלפה לרשת, ציינה הזמרת כי היא "מאוד תרצה להיות מודרת מהנרטיב הזה".