מותג הקוסמטיקה האהוב Benefit Cosmetics מסן פרנסיסקו, מציע קולקציית טינט מהנמכרות ביותר בעולם. טינט הינו סומק נוזלי המעניק מראה שזוף וטבעי ללחיים ולשפתיים.

לפני מספר ימים, חשפה החברה כי מוצר היופי האהוב שהפך למרכיב עיקרי בתיק האיפור של כולנו - כלל לא היה מיועד ללחיים ולשפתיים. לקוחותיה של Benefit Cosmetics הופתעו לגלות כי המוצר Benetint Lip & Cheek Stain יועד למעשה לפטמות. חברת בנפיט UK פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, ושיתפה את הייעוד של המוצר הנמכר ביותר שלה. מופתעים? גם אנחנו.

"הנוסחה המקורית של בנטינט לא נועדה לשפתיים או ללחיים", נכתב תחת הקליפ שצבר למעלה מ-300 אלף צפיות. הצילומים הציגו דוגמן שמרח את המוצר על פטמה אחת, ולאחר מכן הוא נראה מורח גוון אחר על הפטמה השנייה. "אנשים רבים לא יודעים זאת, אבל הטינט הראשון נוצר להדגשת פטמות לבקשתם של רקדנים אקזוטיים", כך לפי Allure. המוצר הראשון נמכר לאחר שג'ין וג'יין פורד הקימו את החברה בשנת 1976. "לאחר שרקדנית אחת ביקשה מוצר שיהפוך את הפטמות שלה לבולטות יותר, האחיות פורד הרתיחו עלי כותרת של ורדים וצבע קרמין כדי ליצור נוזל אדום. היצירה הפכה ללהיט מידי", נכתב.

כיום, "בנטינט" משמש כסומק בעיקר ללחיים ולשפתיים ומגיע בחמישה גוונים שונים. הלקוחות שנדהמו מהעובדה ששותפה על ידי חברת הקוסמטיקה, שיתפו בתחושותיהם בתגובות מעורבות. "האם זה הכרחי?", כתבה גולשת אחת. שניה הגיבה: "הייתי מעריצה גדולה של המותג אבל אני חושבת שאני אוותר עליו מעכשיו".

היו גם גולשים שבחרו לתמוך במותג, וחלקם אפילו היו מודעים להיסטוריה של המוצר. "למה אתם כל כך נעלבים מהפוסט הזה? כי מישהי ביקשה להדגיש פטמות?", כתב גולש אחר, בעוד שמגיבה נוספת כתבה: "זהו מוצר נהדר לכל מי שחסר לו פיגמנט, סובל מצלקות או רוצה להדגיש את הפטמות שלו".