בני זוג עם פער גילים של 40 שנה, חשפו את סיפור האהבה שלהם לאחר שחטפו ביקורות חריפות מגולשים רבים ברחבי האינטרנט, בטענה ש"קל לשפוט כשאתה לא מכיר את הסיפור".

ניקסון מוטה בן ה-63 ומריה אדוארדה דיאס בת ה-23, שניהם מברזיל, הכירו בשנת 2015. האיש עבד למחייתו כשדרן וכצלם והצעירה, שהייתה אז רק בת 16, פנתה אל מוטה ברשת החברתית פייסבוק, כדי לשאול אותו האם תוכל להשתמש בכמה תמונות של זמרים שצילם, בזמן שניהלה מועדון מעריצים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

@dudaacrv É MENINAAA!!! Vem Maria Alice 💗🎀 @nixonmotta #menina #charevelacao #emocionante #maria #muitoamor ♬ som original - Maria Eduarda Dias

עד מהרה התפתחה ידידות בין השניים, שבסופו של דבר התפתחה לרומן. רבים מחבריהם ובני משפחתם היו נגד היחסים ביניהם אך בשלב זה, הזוג כבר היה מאוהב והיה להם ברור שהם צריכים להילחם האחד על השנייה. ביוני 2021 הם נישאו זה לזו והביאו לעולם את בתם, מריה אליס לעולם לאחר שמוטה עבר כריתת כלי דם הפוכה.

לאחרונה הם חשפו את מערכת היחסים שלהם בסרטון במדיה החברתית TikTok, שנחשף ללמעלה מ-10 מיליון צפיות והזוג הופתע מכמות התגובות השליליות שקיבל. דיאס, המתגוררת בעיר קמפינה גרנדה בפראיבה, ברזיל, אמרה בריאיון לעיתון המקומי Paraiba: "לא תיארתי לעצמי שהקליפ שלנו יהפוך לכל כך ויראלי. היו כמה מגיבים מאוד נחמדים שהחמיאו על האהבה שצמחה בין שני אנשים שנמצאים במקומות שונים בחיים שלהם".

@dudaacrv #namorados #quiz #check @nixonmotta ♬ Desafio dos Namorados Colcci - clc_colcci

היא המשיכה: "אך מנגד, יותר ויותר גולשים ביקרו אותנו בגלל פעם הגילים בנינו. אדם אחד כתב לי 'זה פשוט לא נורמלי! 40 שנה? הוא יכול להיות אבא שלך וסבא של הילדים שלך' ". כעבור מספר ימים היא פרסמה סרטון נוסף תחת הכותרת "קל לשפוט כשלא מכירים את הסיפור. אנחנו זוג מאוהב ומאושר ויש לנו הישגים מעולים ומשפחה יפה ומבורכת".

"לאף אחד אין את הזכות לזלזל בנו. תחי האהבה. תאהבו זה את זה ותפסיקו לזרוע רוע ושנאה", כתבה דיאס בת ה-23. היא טרחה לציין בראיון כי הכל ביניהם היה תמיד בהסכמה. "התחלתי לצאת עם ניקסון כשהייתי בת 16, וגיל ההסכמה בברזיל הוא 14, כך שאין חוקים האוסרים על יחסים בין שני אנשים שיש ביניהם פערי גילים".

"הכל בנינו תמיד היה בהסכמה. הוא מעולם לא עשה שום דבר מבלי שאקבל זאת. הוא אף פעם לא הכריח אותי לעשות משהו או כפה עליי את עצמו - כפי שכתבו כל מיני אנשים שאפילו לא מכירים אותנו", הסבירה הצעירה וסיכמה: "אם אתה אוהב אדם כלשהו, הילחם בעבורו. כבדו אחד את השנייה ולמרות הפרשי גילים או כל מכשול אחר - הילחמו אם אתם באמת אוהבים זה את זו".