לא מעט סרטוני "פדיחות" של נשיא ארה"ב מסתובבים ברחבי האינטרנט, לאחר שצבר לא מעט כאלה בשנותיו הפוליטיות. תמונה שפורסמה לאחרונה על ידו וצולמה בבית הלבן, גרמה לגולשים להסיק כי מדובר בתקרית מביכה נוספת של בן ה-80, אך התברר שהוא התנהג לגמרי כשורה.

ג'ו ביידן, שמלאו לו 80 שנה ביום ראשון האחרון, פרסם תמונה בחשבון הטוויטר הנשיאותי שלו ביום שני תחת הכותרת: "מוכן לעשות יותר עבור המשפחות האמריקאיות". הנשיא האמריקאי צולם בחדר הסגלגל שבבית הלבן כשהוא נשען על גב כיסאו, עליו היה תלוי ג'קט כהה. עד כאן הכל נראה כשורה. אך מה קרה ברגע שאחרי, כשגולשים רבים חשבו שפריט הלבוש שהונח על המשענת - הוא בעצם רגליו של ביידן?

משתמשי המדיה החברתית טוויטר, הביטו ארוכות בתמונה בניסיון להבין האם הנשיא המבוגר יושב על השידה שנמצאת מאחור, כשרגליו מונחות על משענת הכסא. "במבט ראשון, יכולתי להישבע שביידן יושב עם הרגליים על גב הכיסא הזה", כתב גולש אחד. "חשבתי שהרגליים שלו תלויות על המשענת", צייצה משתמשת אחרת.

"האם אני היחיד שחשב שהג'קט הוא הרגליים של הנשיא לכמה שניות?", הוסיף שלישי. רביעי הגיב: "נזפתי בביידן. שנייה אחרי שנחשפתי לציוץ, כתבתי 'ראוי שנשיא ארה"ב יצטלם כך?' ומיד גיליתי שטעיתי".

הגברת הראשונה, ג'יל ביידן, הפכה גם היא לוויראלית ביום שלישי האחרון כשהיא ונכדתה הבכורה, נעמי ביידן, זכו לשער במגזין האופנה האמריקני "ווג". נעמי בת ה-28, נישאה לפיטר ניל בן ה-25 מול 250 בני משפחה וחברים ביום שבת האחרון, על המדשאה של הבית הלבן.

התברר כי הנשיא לא ישב על משענת של כיסא כלשהו בתמונות שפורסמו ממסיבת החתונה.