איאן יאנג בן ה-32 מסקוטלנד, החליט להפתיע את אשתו הטרייה, קייטי בת ה-26, על ידי כך ששיתף את סיפור ההיכרות ה"לא שגרתי במיוחד" שלהם - עם כל אורחי החתונה.

נאומו של האיש הסקוטי הוקלט על ידי צוות צילום החתונות "נוקלס פילמס", ששיתפו את הקליפ בחשבון ה-TikTok שלהם תחת הכותרת: "חתן חשף שערורייה מזעזעת על הכלה במהלך הרמת כוסית". הסרטון צבר למעלה מ-1.6 מיליון צפיות מאז ששותף ביום ראשון, והותיר רבים מהגולשים המומים מההודעה ה"בלתי צפויה".

@knoxlandfilms Groom reveals shocking scandal on bride during toasts! #weddings #weddingspeech #groomspeech #weddingscandal #weddingtiktok #wedding #shock ♬ Beat Automotivo Tan Tan Tan Viral - WZ Beat

"אני מרגיש שאני וקייט צריכים להיות יותר כנים עם כולכם כאן היום", פתח יאנג את הנאום שלו, כשהכלה הביטה בו בבלבול. "נזכרתי שנפגשנו בפעם הראשונה במועדון הקריקט, יצא לנו לשוחח והתנשקנו מאוחר יותר באותו הלילה. אך למרות שההתחלה הייתה די נורמטיבית, היו כמה דברים משונים באותו הערב", אמר יאנג בזמן שהאורחים סביב מצחקקים ותוהים לאן זה הולך.

קייט תועדה באותם רגעים מסמיקה ממבוכה, בעוד שהבעל הטרי שלה המשיך וסיפר: "עד היום היא מכחישה זאת - אבל היא זו ששאלה אותי 'למה שלא תרשום את מספר הטלפון שלי כדי שנוכל להיפגש שוב?', והרגשתי את הגרון שלי מתייבש, אז הצעתי להביא לנו משקה והיא הסכימה".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

חשף פרט אישי על ההיכרות בניהם מול כל אורחי החתונה (צילום: מתוך טיקטוק)
חשף פרט אישי על ההיכרות בניהם מול כל אורחי החתונה (צילום: מתוך טיקטוק)

"ניגשתי לבר כדי להביא לנו משקאות - ג'לטלמן שאני - וכשחזרתי פנימה, ראיתי את קייט מתנשקת עם גבר אחר", חשף יאנג משום מקום. "באותו הרגע הבנתי שכנראה זה משהו שגרתי אצלה", הוא התלוצץ בעוד שהאורחים פרצו בצחוק וקייט כיסתה את פניה בידיה. "פשוט הנחתי את המשקאות בצד וחזרתי לרחבת הריקודים. אני עדיין כועס על עצמי שהשארתי אותה ללא השגחה כדי לגשת לבר". הוא לא סיים את הנאום לפני שהוסיף: "הנישואים האלה עלולים להסתיים הלילה".

הנישואים האלה יכולים להסתיים הלילה? למה התכוון המשורר? (צילום: מתוך טיקטוק)
הנישואים האלה יכולים להסתיים הלילה? למה התכוון המשורר? (צילום: מתוך טיקטוק)

התגובות לסרטון של בן ה-32 הגיעו בגלים עצומים, כאשר רבים כתבו כי "לא ציפו" לטוויסט. היו מגיבים שחשבו שהנאום של איאן "משעשע", בעוד שאחרים טענו כי הוא "מביך" את אשתו ביום החתונה, "דבר שאי אפשר לסלוח עליו". "תארו לעצמכם הגשת תביעה לגירושין במהלך קבלת הפנים. להביך את בן הזוג בחתונה זה אף פעם לא רעיון מוצלח", כתב גולש אחד. אחר כתב: "הם חזרו יחד הביתה באותו הלילה? עם גבר כזה חלש שמנסה להקטין את האישה שלו מול כולם - לא יוצאים אפילו לזרוק את הזבל", בעוד שאחר הוסיף: "נראה שהוא מכיר אותה מספיק טוב כדי לדעת שהיא תקבל את זה בצחוק. סיפור על חוויה מצחיקה של בני זוג".

לא ברור האם השניים עדיין יחד.