אם לילד, חשפה כי נכנסה להריון לראשונה כשהייתה רק בת 13, ובעוד שהיא מודה שהיא צעירה מדי מכדי להיות אימא, היא לא מתחרטת על הבחירה שלה. לטענתה "להפוך לאם בגיל כה צעיר זו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלה אי פעם".

צעירה בת 19, שיתפה בחשבון ה-TikTok שלה עם 52.1 אלף עוקביה, את הסיפור שלה על חוויית הריון בגיל צעיר מאוד, לפיו, רבים אמרו לה שעליה לבצע הפלה בעוד שאחרים המליצו לה לשמור את העובר. היא החליטה להמשיך עם ההריון ועברה לידה כשהייתה בסך הכל בת 14. כיום, כחמש שנים לאחר מכן, היא מתעקשת כי היא "לא מתחרטת על כלום". היא חשפה כי החיים לצד בתה בת ה-4, הם "תוצר של ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי בחיי".

לא התחרטה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
לא התחרטה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

משתמשי המדיה החברתית נותרו חלוקים בדעותיהם בקשר לסיפור של הצעירה, כשחלקם תמכו בה אך אחרים טענו שהיא עדיין ילדה בעצמה. גולש אחד כתב לה: "אמי ילדה אותי בגיל 15 ותמיד סיפרה עד כמה החוויה הייתה לה טראומטית. אני מקווה שאת מאושרת". שנייה הגיבה: "יש בזה משהו חמוד, לגדול יחד עם הבת שלך, כמו שתי חברות טובות. אם טוב לך - אל תתייחסי למה שיש לאחרים להגיד".

מישהו אחר ציין: "לעולם לא אבין איך אפשר שלא לתמוך בך. בסופו של יום, כל מה שילד צריך הוא אהבה, ונראה שיש בך הרבה מזה לתת לה", בעוד שגולש נוסף התבדח: "אימא, את יכולה לעזור לי עם שיעורי הבית? 'סליחה מתוקה, אני עושה את שלי כרגע' ".

האם לא חשפה מי אביה של בתה בת ה-4, והאם הוא לוקח חלק בחייהן של השתיים.

נכנסה להריון בגיל 13, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)
נכנסה להריון בגיל 13, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)